Kassmon Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 ¤ Your name:King_of_lion ¤ Claimed Admin name:TheFighter: ¤ Date and time:12:00 ¤ Reason of complaint:I want to do an activity in order to be admin It gives me banned Managers, watch this report @MasterKid™ and @PranKk. and @A Li Al Ayash ✪ good luck ¤ Proof (screenshot or console or demo):https://postimg.cc/jnPDZRkm 1
Drop It! Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 Its true he banned and destroy all players somebody stop this kid! 1
Premium Master_Kill Posted September 8, 2019 Premium Posted September 8, 2019 @MasterKid™ Trebuie sa Vezi Asta Ineaparat !! Dai Removed La Omul Asta A Banad oameni si a dat Gag Kick etc.. eu am facut cateva poze Removed This Kid He Destroy Server Banned Permanently and gag kick etc.. I have Screnshoot 1. 2. Here banned ihm permanently !! But after 5 min Banned me 60 min !! Use VPN
Danger ( ͡° ͜ʖ ͡°) Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 hhhhhhh server NeWLIEZM nop hhhhhhhhhh Conge @PranKk. @Profesoru @IceT @MasterKid™ @A Li Al Ayash ✪
Dyl3R Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 (edited) 49 minutes ago, Drop It! said: Its true he banned and destroy all players somebody stop this kid! I agree with him - 23 minutes ago, Danger ( ͡° ͜ʖ ͡°) said: hhhhhhh server NeWLIEZM nop hhhhhhhhhh Conge @PranKk. @Profesoru @IceT @MasterKid™ @A Li Al Ayash ✪ If our server are noob, why u played on? and if we are noobs then you are what? Cng:d 3 minutes ago, Crαstto said: you are a failure Edited September 8, 2019 by Dyl3R
Crastto Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 18 minutes ago, Danger ( ͡° ͜ʖ ͡°) said: hhhhhhh server NeWLIEZM nop hhhhhhhhhh Conge @PranKk. @Profesoru @IceT @MasterKid™ @A Li Al Ayash ✪ you are banned permanent players are banned just 60min so you are a failure ?
Drop It! Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 24 minutes ago, Danger ( ͡° ͜ʖ ͡°) said: hhhhhhh server NeWLIEZM nop hhhhhhhhhh Conge @PranKk. @Profesoru @IceT @MasterKid™ @A Li Al Ayash ✪ Huh little kid. You never comeback this server you are done!
IceT Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 Report Accepted Removed Tnx for Crastto for bannad him T/C
Recommended Posts