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  1. ¤ Your name: 4TT4cK3RZ | Arc-xis ¤ Claimed Admin name: BlancaNieveS-- ¤ Date and time: right now ¤ Reason of complaint: i was the fu...g assassin and that stupid idiot told me to attack while i was attacking on a player on his lasermine and when i kill this admin he started spamming that attack or slay attack or slay i was attacking and while attacking he slapped me and also freeze me in assassin pff please this is not the newlifezm what i know that kids should not be admins here ¤ Proof (screenshot or console or demo):
  2. ¤ Nickname: 4TT4cK3RZ | Arc-xis ¤ Name: Zain ¤ Age: 19 ¤ Country: PaKisTaN ¤ City: - Balochistan ¤ Favorite Games: Cs 1.6 ¤ Favorite Shows: ¤ Favorite Movies: John WicK ¤ Favorite Songs / Favorite genre: ¤ What would you like to do in life: ¤ Favorite actor - why ?: ¤ Favorite actress - why ?: ¤ You Smoke? / What brand of cigarette smoke: ¤ What alcoholic drink frequently: ¤ Favorite juice: ¤ In what country would you like to live: ¤ Favorite football team: ¤ Car models: ¤ A brief description about you: ¤ How did you find NewLifeZm?: ¤ If you win 1 million dollars, which would be the first thing you do?:
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  5. Chevrolet (prononcé en anglais : [ʃɛvrəˈleɪ]), surnommée « Chevy », est une marque d’automobile américaine qui est devenue une division de la compagnie américaine General Motors (GM) en mai 1918. Avec 4,95 millions de véhicules vendus à travers le monde en 20121, Chevrolet occupa le quatrième rang mondial parmi les marques automobiles derrière Volkswagen, Ford et le japonais Toyota. Elle se retire du marché européen à la fin de l'année 2015 au profit d'Opel, une autre division du groupe General Motors. Le fondateur de la marque, Louis Chevrolet, était un champion de courses cyclistes et pilote de course automobile, né le 25 décembre 1878 à La Chaux-de-Fonds, dans le canton de Neuchâtel, en Suisse. Il fut le contremaître de Raoul Perpère, fondateur des voitures Perpère-Darracq qui devinrent Talbot par la suite. Raoul Perpère décida de financer et d'installer Louis Chevrolet au Canada afin de produire et de distribuer les voitures Perpère-Darracq sur le continent Américain. Décision fut prise de nommer cette production "Chevrolet" par la suite. L’autre fondateur, William C. Durant, avait fondé General Motors quelques années auparavant et racheta la participation de Raoul Perpère. Louis Chevrolet avait obtenu beaucoup de succès en tant que pilote de courses aux États-Unis. Ses exploits l'avaient rendu célèbre, ce qui lui permit d’obtenir les fonds nécessaires afin de créer sa propre marque de voitures. Avant de créer sa marque, Louis Chevrolet, formé en qualité de contremaître chez le constructeur Raoul Perpère (voitures Perpère-Darracq) dans le sud-ouest de la France (Bayonne), avait été mécanicien et pilote pour Fiat et Buick à New York. C’est cependant un événement à la tête de General Motors qui fut à l'origine de la création. Le président et fondateur de GM, William Crapo Durant, avait été évincé de son siège à la suite de problèmes financiers tout en demeurant membre du conseil d’administration. Comme il connaissait Louis Chevrolet, l’ayant engagé pour sa division Buick, William C. Durant le contacta afin de l’aider à réaliser une voiture de tourisme, et surtout dans le but d’utiliser son nom qui était déjà réputé aux États-Unis. William C. Durant, brillant homme d’affaires, voulait prendre sa revanche contre General Motors. William C. Durant et Louis Chevrolet s'installèrent donc dans un garage à Détroit (Michigan), et Chevrolet eut comme rôle de construire un prototype pour une voiture de tourisme qui porterait leurs noms. Louis Chevrolet reçut l’aide de l’ingénieur français Étienne Planche, de l’ingénieur américain John Trumbull et du carrossier Franck Monroe. Ils ont tout d’abord conçu deux moteurs, un moteur de quatre cylindres et un de six cylindres. William C. Durant avait alors choisi le six cylindres pour équiper ses nouvelles voitures. Le 30 mai 1911, l’annonce était faite qu’une usine de la compagnie Durant-Chevrolet allait être construite. Quelque temps plus tard, en novembre 1911, le nom de la compagnie changea pour Chevrolet Motor Company of Michigan, date à laquelle les quatre premiers prototypes furent présentés au public. La Chevrolet Classic Six 1911 fut le premier véhicule Chevrolet à être vendu. Il coûtait 2 150 $, soit beaucoup plus que la Ford T à 850 $. William C. Durant contrôlait la compagnie Chevrolet. Louis Chevrolet et lui étaient souvent d’avis contraire sur plusieurs points. Par exemple, Louis Chevrolet fit un voyage en France en 1913, et William C. Durant profita de l’occasion pour transférer l’usine de Détroit à Flint, au Michigan. Le but de ce déménagement était de fusionner Chevrolet avec la compagnie Little (que William C. Durant avait aussi créée), que Louis Chevrolet détestait. La fusion fut faite et la compagnie devint Little-Chevrolet. Il y avait aussi des litiges sur la conception des nouveaux modèles. Il a aussi été dit que William C. Durant ne supportait pas la tenue négligée de Louis Chevrolet et le fait qu’il fumait la cigarette, alors que les gens de sa classe se devaient de fumer le cigare. Dès son retour de France en décembre 1913, Louis Chevrolet quitta l’entreprise qu’il avait aidé à fonder deux ans plus tôt, et comme le contrat qui avait été signé à la création de l’entreprise prévoyait que si Louis Chevrolet quittait, il devait laisser à Durant son nom et ses voitures, Louis Chevrolet partit les mains vides, ce qui le priva quelques années plus tard d’une incroyable fortune. Louis Chevrolet parti, William C. Durant fusionne toutes ses firmes avec Little-Chevrolet et augmente son capital de 3 millions de dollars. En 1915, la Chevrolet 490 (pour son prix, 490 dollars) concurrence la Ford T et multiplie ses ventes par neuf en deux ans, passant de 13 500 à 111 500 entre 1915 et 1917. Devenu un géant de l’automobile américaine, Chevrolet finance le gigantesque raid boursier sur General Motors. En avril 1916, l'usine de Flint (Michigan) est agrandie, pour un million de dollars. La capacité de production passe à 200 voitures par jour3. La démolition de la vieille usine Buick et l'intégration du motoriste Mason permettent de moderniser le groupe. En 1917, William C. Durant échange ses actions Chevrolet contre des actions General Motors et en mai 1918, Chevrolet devient une division de GM, en conservant une grande autonomie. La crise économique de 1920 minant l'action GM, William C. Durant est évincé définitivement de la présidence. En décembre 2013, General Motors annonce le retrait de Chevrolet du marché européen à la fin de l'année 20152(à l'exception des Camaro et Corvettequi seront distribuées par le réseau Cadillac). La garantie des véhicules récents sera assurée par les concessionnaires Opel, et la distribution des pièces détachées assurée pour au moins dix ans. À la suite de cette décision, le Conseil national des professions automobiles intente un procès à l'encontre de General Motors pour non-respect des termes d'un contrat devant le tribunal de commerce de Paris. Le tribunal a rendu sa décision en mars 2015 et condamne General Motors à verser 8 millions d'euros aux 12 plaignants. General Motors a interjeté appel. La marque étant établie depuis longtemps, le logo Chevrolet est reconnu par tout le monde en Amérique du Nord. Le logo de Chevrolet, connu comme étant le « bowtie » (en français, « nœud papillon ») est apparu en 1913 sur les véhicules de la marque. Il y a plusieurs théories quant à son origine. La théorie la plus po[CENSORED]ire est que William C. Durant aurait visité un hôtel à Paris en 1908 et qu’il aurait vu une forme semblable au logo actuel sur du papier-peint. Il aurait alors déchiré une partie du papier-peint et l’aurait amené avec lui aux États-Unis, où il aurait dit à des amis que ça ferait une belle plaque pour mettre un nom de marque de voiture. Une autre version, celle de la fille de William C. Durant, dit que Durant dessinait souvent des plaques pour ses voitures sur des bouts de papier pendant le souper. Ce serait entre la soupe et le poulet frit qu’il aurait dessiné le logo de Chevrolet. Une autre version, cette fois-ci provenant de la femme de William C. Durant, dit que c’est lorsqu’ils étaient en vacances en Virginie que Durant aurait vu le logo dans un journal, et qu’il aurait dit à sa femme que ça ferait un bel emblème pour les voitures Chevrolet. Cependant sa femme ne se souvenait pas comment était utilisé le logo dans le journal. Une autre version également très probable, ce serait que le logo soit en fait une sorte de croix suisse puisque l'un des fondateurs (Louis Chevrolet) est d'origine suisse. Finalement, une entreprise qui vendait des briquettes de charbon avait fait une publicité en 1911 où son logo ressemblait étrangement à celui de Chevrolet, mais avec le mot Coalettes écrit dans le nœud papillon. Il est possible que William C. Durant ait copié ce logo. En 2005, Chevrolet était la marque de véhicule la plus vendue aux États-Unis et au Canada. Les véhicules Chevrolet sont disponibles dans la plupart des régions du monde et depuis 2005, avec l’acquisition de Daewoo par General Motors quelques années auparavant, Chevrolet est présent en Europe, puisque les véhicules GM Daewoo y sont maintenant vendus sous la marque Chevrolet. Des modèles conçus ou produits par GM Daewoo sont aussi vendus en Amérique du Nord sous la marque Chevrolet (actuellement la Chevrolet Spark et la Cruze, ou les Chevrolet Optra et Epica au Canada par le passé). En dehors de l’Amérique du Nord, Chevrolet vend aussi des véhicules produits par des filiales de GM ou des partenaires commerciaux, comme les Opel, Holden, Subaru, Avto-Vaz (Lada), Daewoo, etc. En 1989 aux États-Unis, General Motors décida de concurrencer les petits véhicules asiatiques en rebadgeant des modèles Suzuki, Isuzu et Opel sous les marques Geo et Asüna. Les Geo firent leur apparition au Canada en 1992. Les Asüna étaient vendus chez les concessionnaires Pontiac (qui vendaient aussi les Buick et GMC) alors que les Geo étaient vendus chez les concessionnaires Chevrolet (qui vendaient aussi les Oldsmobile). Le modèle le plus po[CENSORED]ire fut la Geo Metro, une Suzuki Swift dans les faits, et le Geo Tracker, un Suzuki Sidekick (nommé aussi Escudo au Japon et Vitara en Europe). La marque ne connut pas le succès espéré et en 1997 ce fut la fin pour Geo. Certains véhicules Geo sont devenus des Chevrolet (comme le Chevrolet Metro et le Chevrolet Tracker) mais aujourd’hui il n’en existe plus. Aujourd’hui, la Suzuki Swift+ est une Chevrolet Aveo (nommée Kalos en Europe) rebadgée Suzuki. Le constructeur automobile américain General Motors (GM) a décidé de mettre fin, le 5 décembre 2013, à la concurrence entre ses marques sur le marché européen, en retirant Chevrolet pour laisser le champ libre à sa filiale allemande Opel, à compter de début 2016. Chevrolet a vendu plusieurs modèles de véhicules, mais certains d’entre eux sont restés dans l’imaginaire des gens plus que d’autres. Le premier modèle véritablement po[CENSORED]ire fut le Chevrolet 490. Les années passèrent et les gens eurent les moyens de se payer des voitures : les années 1950 virent l’apparition de la Bel-Air, de l’Impala, alors que la Malibu (Chevelle) est apparue dans les années 1960. À ces modèles s’ajoutent les Corvair, Chevelle, Nova. La Chevrolet Cavalier est mieux connue pour ses chiffres de ventes que pour le véhicule lui-même (qui n'avait rien de particulièrement remarquable), mais tous la connaissent en Amérique du Nord. Il y a évidemment les véhicules un peu plus « musclés », comme la Chevrolet Camaro, concurrente directe de la Ford Mustang, et la Chevrolet Corvette, la voiture de course nord-américaine.
  6. Investigators from European football's governing body will meet Thursday to decide whether Manchester City will be banned from competing in the lucrative Champions League, according to a member of the investigatory chamber. The New York Times reported Monday that the newly crowned English Premier League champion could be banned from Europe's most prestigious club tournament over allegations of unfair financial practices. Petros Mavroidis, a member of UEFA's Club Financial Control Body Investigatory Chamber, told CNN Sport he was surprised by the information contained in the report because no final decision had been taken. The New York Times had reported that investigators would recommend a season-long ban. CNN contacted another member of the CFCB who declined to comment. City will have the opportunity to appeal any potential punishment to the Court of Arbitration for Sport (CAS) in Switzerland. UEFA told CNN that they "do not comment on ongoing investigations regarding financial fair play matters." Manchester city owner Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan looks on during his club's match against Liverpool in 2010. Manchester City strenuously denies any financial wrongdoing and has welcomed the UEFA investigation, which is handled by the Club Financial Control Body Investigatory Chamber. "Manchester City FC is fully cooperating in good faith with the CFCB IC's ongoing investigation. In doing so the club is reliant on both the CFCB IC's independence and commitment to due process," the club statement read. "The New York Times report citing people familiar with the case is therefore extremely concerning. The implications are that either Manchester City's good faith in the CFCB IC is misplaced or the CFCB IC process is being misrepresented by individuals intent on damaging the Club's reputation and its commercial interests. Or both." City has always maintained that accusations of "financial irregularities are entirely false." UEFA has been investigating the club for possible breaches of its Financial Fair Play (FFP) regulations since leaked files were reported by Der Spiegel. FFP rules are supposed to stop clubs from getting into unmanageable debt or allowing wealthy benefactors to give top teams an unfair advantage. Der Spiegel cited club documents gathered by the independent Football Leaks investigative project, which the German publication says show the club inflated sponsor fees when the club spent more than expected. These types of sponsorship deals allowed the club to circumvent UEFA's financial rules designed to create a more level playing field, according to Der Spiegel. CNN has not seen the documents referred to in reports from Der Siegel, which was first to report the accusations of financial improprieties Manchester City is yet to win the Champions League. READ: Rivals 13km apart to play their season's biggest game 4,000km away from home The Champions League, Europe's flagship competition, is hugely prestigious -- and lucrative. Lifting the trophy -- something that has eluded City thus far -- is estimated to earn the winning club over $90 million. City won a consecutive English Premier League title on Sunday, beating Liverpool to the top spot by just one point. It is now looking to complete a domestic treble at the FA Cup final against Watford on Saturday. However, Pep Guardiola's side could only reach the quarterfinal stage of the Champions League this year before being knocked out by Tottenham Hotspur. The top four teams from the EPL qualify for the following season's Champions League; a competition City have been in every year since the 2010/11 season.
  7. At Horsforth School we aim to educate the whole child. We want our students to achieve and be their best academically, but we also want to develop our students personally and socially. We aim to teach our students how to be reflective, responsible, tolerant and respectful. We want our students to be confident individuals, responsible citizens who feel safe and happy at school. We aim to teach students how to be healthy, make the right choices and be informed. If our young people feel healthy and cared for they will be ready to learn and they will fulfil their potential. As part of our work within Life Skills, we aim to be a healthy school; teaching our younger generations about making the right choices in terms of eating, drinking, physical exercise, drug use, sexual relationships and lifestyle choices is crucial for later life. Our Life Skills lessons play an important part of the curriculum which aims to support students’ spiritual, moral, cultural, mental and physical development and prepare them for the opportunities, responsibilities and experiences of life. Life Skills is our name for PSHCE - personal, social, health, citizenship education. Healthy Lifestyles at home A healthy lifestyle starts at home. The government recommends that all young people should be physically active for at least 1 hour a day. We ask that parents support their child’s education by; ensuring they have a nutritious breakfast each morning asking your child to bring a water bottle to school so they can access drinking water all day monitoring what your child is eating at school through ParentPay adhering to our food and drink policy – no confectionary or fizzy/energy drinks providing a healthy packed lunch using our guidelines encouraging your child to take part in extra-curricular clubs taking part in our “no car” zone days, allowing your child to walk or cycle to school considering the smart swaps challenge; swapping sugary/fatty snacks for those less in calories, with more nutrition.
  8. Emma Stone and Ryan Gosling in “La La Land.” Credit Dale Robinette/Lionsgate, via Associated Press LOS ANGELES — It was a weekend of nice and naughty at the box office, with two buoyant musicals, “Moana” and “La La Land,” turning in big results alongside the decidedly raunchy “Office Christmas Party.” After a celebrated run on the fall film festival circuit, the Lionsgate musical “La La Land” arrived in five locations and collected a sizzling $855,000, one of the best limited-release results on record. The total surpassed the initial outcome for “The Grand Budapest Hotel,” which became a runaway indie hit in 2014. “La La Land,” directed by Damien Chazelle and starring Emma Stone and Ryan Gosling, cost $30 million to make. It is widely considered by awards prognosticators to be the film to beat at the coming Academy Awards. In its third weekend in theaters, “Moana” (Disney) maintained a remarkable hold on multiplex audiences, once again selling the most tickets of any film in North America. The animated juggernaut collected about $18.8 million, for a new domestic total of $145 million, according to comScore, which compiles ticketing data. Disney is also expected to dominate in the weeks to come. The company’s Lucasfilm division will unleash “Rogue One: A Star Wars Story” on Friday in more than 4,000 theaters, and sites like MovieTickets.com are reporting breakneck advance sales. “Office Christmas Party,” with an ensemble cast led by Jason Bateman and Jennifer Aniston, took in about $17.5 million over the weekend, a heftier total than some analysts had predicted before its release. The R-rated comedy, which cost DreamWorks Pictures and a partner $45 million to produce, was distributed by Paramount. Also of note among Oscar hopefuls: “Jackie” (Fox Searchlight), a raw portrait of a newly widowed Jacqueline Kennedy, continued to attract sizable audiences as it pushed into 21 locations in eight cities, taking in about $500,000, for a 10-day total of $860,000.
  9. Cydia, the world's largest unofficial iOS platform application, will completely stop the opportunity to buy applications. The decision comes from discovering a platform vulnerability through which users who modified the application could buy software using the account of another user who was online at that time. In fact, Jay "Saurik" Freeman, Cydia's creator, does not even recommend "unlocking" the iPhone, because of the risks he is facing. For a long time, at the beginning of iOS, Cydia was something absolutely necessary for users who wanted new features that Apple did not implement, or for those who wanted to personalize their phone interface. Over time, however, Apple has integrated most important features such as copy / paste, multitasking, quick access to settings, and a dedicated notification center. In addition to various apps that can not be launched on AppStore because it violates Apple's guidelines and interface customization, there's no reason to jailbreak a phone or tablet with iOS. According to Jay Freeman, who at this point supports the Cydia platform of his money, as the revenue from the applications is almost non-existent, he even considered the closure of the platform: "The truth is that I wanted to close Cydia before the end of the year and I thought to speed up these plans after the vulnerabilities were discovered. This service is expensive for me, and maintaining it is no longer a priority for me. Cydia has been a critical part of a "healthy" ecosystem, and for a while helped to fund me and the other members of the team, but this was unhealthy to me mentally. Also, the platform has made many people hate me because of the lack of understanding of how profit works in relation to the proceeds. " For now, only the purchase option disappears, and those who have purchased content through Cydia will still have access to it later if it needs to be downloaded again. Also, free content is still available Considering this decision and the fact that the iOS platform is now much better secured, a hack that may occur several months after the official release, it is quite possible that jailbreaking for Apple devices will completely disappear. According to Apple's anti-jailbreaking chief, Ivan Kristic, if there was a need to discover a single vulnerability in the system to break the security system, there are now between five and ten vulnerabilities that can be used together. At the same time, the hacker rewards system seems to be more profitable for those who discover these bugs than to offer them for free to the community for the development of jailbreak solutions.
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