Jump to content
Facebook Twitter Youtube

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/26/2015 in all areas

  1. Streetzm, spectaori, plin de ei. Walkingdead, server boostat 24/7 , cel mai bune detinator , DOri. Un lucru bun, nu aveau spectatori. GJ. Highlifezm, AFK si spectatori. Newlifezm, afk si spectatori. ZM , fara boost. Nu suntem in vreo competitie , fiecare server este independent. Atata timp cat DOri ( nu am cuvinte despre el ) si ceilalti straini care nu stiu sa compileze un plugin imi critica mie serverul.. stergetiva la ochi fratilor. Dori , daca eu bagam in ZM ju[CENSORED]te din banii pe care ii bagi tu in Walking (iti mancam seminte-n cap) nu aveai nicio sansa sa treci in fata mea.. Sa nu mai spun ca Newlifezm, Thunderzm,Highlifezm, ZMoldschool, Streetzm( copie ), Shadowszm ( copie dar merita apreciat) au acelasi addons, acelasi fel de mancare. ZM este diferit, nu vrem sa copiem, vrem as fim aparte si chiar reusim si cine joaca pe serverul nostru e joaca cu placere. Ati uitat sa apreciati Anarqia13 , adevarat server de top, un addons fixat incat le-ar crapa creierul unora daca ar vrea sa inteleaga. Daca nu sunteti de acord cu mine , nu ma injurati , asta e realitatea.
    5 points
  2. Model postare vânzare: ø Modalitate de contact (Y!m / Skype):ficiu.costin@yahoo.com ø Produs(e) scoase la vânzare: cs complete pack +25 jocuri ø Preţul produsului(elor):15e negociabil cod reincarcabil vodafone. ø Poze produs(e):http://postimg.org/image/7brkq5pe1/ EDIT:Contul a fost vandut, Puteti da Lock la topic.Multumesc,a fost o placere!
    2 points
  3. Member Banned ! Topic Closed
    2 points
  4. ¤ Name in game: Hellwalk- ¤ Age: 19 ¤ Name: Mohammad Umar ¤ City: Islamabad ¤ Country: Pakistan. ¤ Favorite Games: CS 1.6 ¤ A short description about you: i am loyalty person ¤ How did you find CsBlackDevil: ThunderZM ¤ Server preferred (server only community!): StreetZM ¤ A picture of you (if you already have one and want to post):-
    1 point
  5. După colecţia de poze şi documente text, producătorii de ransomware au luat în vizor o nouă categorie de fişiere, extrem de importante pentru orice pasionat de jocuri PC. Acţionând după acelaşi tipar ca şi alte forme de ransomware, noul malware cunoscut după numele TeslaCrypt atacă în primul rând fişierele unor jocuri extrem de po[CENSORED]re ca League of Legends, Call of Duty, Dragon Age, StarCraft, MineCraft, World of Warcraft şi World of Tanks, cunoscute pentru numărul foarte mare de fani. Odată infiltrat, TeslaCrypt pune la grea încercare devotamentul acestora cerând până la 1000 dolari taxă pentru răscumpărarea fişierelor Save Game, blocate folosind un algoritm de criptare sofisticat. Pasionaţii de jocuri PC, vizaţi de un nou virus care criptează fişierele Save Game TeslaCrypt pare a fi doar o rudă îndepărtată a temutului CryptoLocker, în prezent una dintre cele mai periculoase forme de malware, specializat în deturnarea fişierelor personale găsite pe hard disk, care nu mai pot fi recuperate decât obţinând cheia originală folosită pentru criptarea acestora, aflată în posesia atacatorilor şi cedată numai după plata unor sume consistente de bani. Ca şi CryptoLocker, noul TeslaCrypt promite recuperarea fişierelor criptate în urma unei plăţi efectuate în moneda virtuală Bitcoin, sau folosind contul PayPal. Din păcate în lipsa unor mijloace eficiente pentru recuperarea fişierelor criptate de virus, singura metodă sigură de protecţie este backup-ul periodic al fişierelor şi evitarea de la bun început a infectării, luând o serie de măsuri preventive împotriva atacurilor cu ransomware.
    1 point
  6. După ce a lansat ediţia Windows 8.1 with Bing, disponibilă gratuit producătorilor de tablete şi PC-uri de mici dimensiuni, gigantul american plusează cu o versiune Microsoft Office gratuită pentru dispozitive cu Windows 8, prevăzute cu ecran de 10.1˝ sau mai mic. Prin decizia luată, Microsoft aduce Windows la egalitate cu platforme Android şi iOS, pentru care au fost lansate deja versiuni Office, având majoritatea funcţiilor de bază disponibile gratuit. Similar, versiunea Microsoft Office pentru Windows va necesita un abonament Office 365 doar dacă dorim să beneficiem şi de funcţiile avansate de editare a documentelor. Pachetul Microsoft Office, gratuit pentru tablete şi PC-uri de mici dimensiuni ˝Pe baza cercetărilor noastre, am decis să clasificăm orice dispozitiv cu ecran de 10.1˝ sau mai puţin la categoria dispozitive mobile, în idea că probabil acesta este folosit în timpul deplasărilor, când nu avem acces la un PC de mărime normală, sau Mac. Aceste dispozitive probabil nu dispun de mouse şi tastatură, navigarea şi editarea documentelor fiind realizată exclusiv prin interfaţa touch˝, spunea vicepreşedintele Microsoft, Kirk Koenigsbauer, într-o postare pe blog. Altfel spus, achiziţionarea unei licenţe Office 365 doar pentru folosirea cu un dispozitiv secundar nu se justifică din moment ce, probabil, am plătit deja pentru folosirea sa pe PC. Între timp, gigantul software lucrează la o nouă versiune Office destinată platformei Windows, mai bine optimizată pentru dispozitive cu ecran tactil. Aceasta va fi lansată simultan cu pachetul standard Office 2016, adresat PC-urilor tradiţionale cu mouse şi tastatură. Motivat de nevoia pentru extinderea cotei de piaţă în sfera tabletelor şi alte dispozitive de mici dimensiuni, Microsoft a oferit deja abonamente gratuite pe 1 an la pachetul Office 365. Din păcate limitarea versiunii gratuite Windows 8.1 with Bing la dispozitive cu ecran mai mic de 9˝ a restrâns accesul utilizatorilor la această promoţie. Deşi criteriile de eligibilitate nu se modifică deocamdată, Microsoft promite că va încheia şi acorduri individuale cu producători hardware mari şi mici. Un prim exemplu este acordul semnat deja cu Samsung, permiţând includerea pachetelor Microsoft OneNote şi OneDrive pe telefoanele din seria Galaxy S6.
    1 point
  7. Welcome to ur Family(CSBD)
    1 point
  8. Welcome to CSBD!
    1 point
  9. 1 point
  10. welcome again and have fun.
    1 point
  11. welcome to csblackdevil! Mohammad umar.
    1 point
  12. Exact , acest topic este o muscatura IMENSA , nu stiu ce probleme ai cu serverele lor , sau cu ownerii , nici nu ma intereseaza, dar aici este sectiunea de Discutii , nu de certuri, ca ala are 20 de spectatori, ala are 17, altul 11 ,etc , dar serverele sunt pline, asta conteaza. Trebuie sa fim UNITI, ori sa fim separati , dar nu sa ne certam . Poti sa discuti cu fondatorii serverelelor si sa le faci in ciuda ca tu fara boost ai atatia playeri . T/C
    1 point
  13. A lettle example for you dear rusu ( http://csblackdevil.com/forums/index.php?/topic/138788-%C2%BFwhat-is-the-best-server-zombie-plague/ ) After NewLifeZM People voted to StreetZM.... Zombie-ZM is the Best Server i wish to see on the top , but still idont understand why you created this topic , ? to show zombie-zm is the best yes it is =)))
    1 point
  14. User Banned Topic Closed
    1 point
  15. Kosovo/Junik 10:22AM photo made by me it's fantastic
    1 point
  16. Se pare că în ultima vreme avem parte de foarte multe jocuri proaspăt lansate care atrag atenţia prin controversele create. Controverse în rândurile jucătorilor, care fie nu înţeleg despre ce gen de joc este vorba sau îşi formează diferite impresii (uneori greşite) vizionând pe YouTube secvenţe de gameplay postate înainte de lansare de tot felul de “binevoitori” şi controverse în rândurile presei de profil, care nu reuşeşte să găsească o direcţie comună când vine vorba de aprecierea şi notarea acestor jocuri. Un astfel de titlu este The Order: 1886. Dacă sunteţi interesaţi de jocuri video şi consultaţi zilnic publicaţiile dedicate acestui subiect nu se poate să fi ratat zecile de postări legate The Order: 1886, jocul studioului Ready at Dawn fiind de-a dreptul crucificat în ultima lună. Este adevărat, peisajul jocurilor video se află într-o continuă schimbare, iar The Order: 1886 nu se încadrează în modele actuale ale industriei. Nu este Free-to-play, nu are multiplayer şi nici microtranzacţii, Ready at Dawn încercând să realizeze, în schimb, o experienţă single player cu un puternic accent “cinematic”. Astfel, dacă ar fi să te iei după secvenţa introductivă a jocului, ai putea spune că The Order: 1886 este un adventure modern, cu destul de puţin “gameplay” (în sensul universal acceptat al termenului) şi cu accent pus pe QTE-uri (quick time events, pentru a progresa e necesară apăsarea anumitor butoane afişate pe ecran în anumite momente-cheie). Din fericire, în ciuda unei prime impresii oarecum confuze, lucrurile nu stau chiar aşa. Nu poţi vorbi despre The Order: 1886 separat de povestea sa: după cum aminteam mai devreme, Ready at Dawn a construit jocul în primul rând drept o experienţă narativă, întreruptă, pe parcurs, de secvenţe de explorare, QTE-uri şi, nu în ultimul rând, porţiuni consistente de acţiune şi schimburi de focuri la persoana a treia. Să revenim însă la poveste: după cum o spune şi numele, acţiunea are loc în ultima parte a anului 1886, într-o versiune alternativă a Londrei, în care siguranţa Imperiului Britanic este ameninţată atât de o răzvrătire a rebelilor, precum şi de constantele apariţii ale vârcolacilor (Half-Breeds), creaturi jumătate om, jumătate lup. Împotriva tuturor acestor pericole luptă Ordinul Cavalerilor Mesei Rotunde (de unde vine şi titlul jocului), o organizaţie înfiinţată de pe vremea Regelui Arthur şi formată din războnici cu experienţă, ţinuţi în viaţă de-a lungul secolelor cu ajutorul legendarului Holy Grail (Sfântul Potir). Jucătorul va intra în rolul lui Sir Galahad, unul dintre cei mai experimentaţi cavaleri, care, cu ajutorul aliaţilor săi, va trebui să investigheze o conspiraţie ce ameninţă să depăşească graniţele Imperiului Britanic. Fără a intra mai mult în detalii, firul poveştii este unul dintre punctele forte ale jocului, pentru care merită fără îndoială să parcurgeţi, măcar o dată The Order: 1886. Ce-i drept, cel puţin în a doua parte a campaniei, apar unele situaţii mai neclare, iar sfârşitul nu este tocmai concluzia la care ne-am fi aşteptat, însă, per total, latura narativă din The Order merită. Naraţiunea este expusă fie direct, prin secvenţe cinematice (uneori interactive prin intermediul mai sus amintitelor QTE-uri), fie indirect, prin tot felul de elemente ascunse prin mediul de joc. Astfel, există destul de multe momente în care jucătorul poate explora liniştit, fără ameninţarea vreunui inamic, în cautarea acestor indicii: ziare ale epocii, fotografii vechi, tot felul de obiecte, precum şi nişte înregistrări audio, unele dintre acestea fiind extrem de importante pentru a înţelege pe deplin povestea jocului. Nu vă închipuiţi însă că aceste medii de joc ar fi deschise: nu, The Order: 1886 poate fi considerat definiţia de dicţionar a termenului “liniaritate”, producătorii fiind poate prea preocupaţi de a controla în detaliu experienţa şi traseul jucătorului pe tot parcursul aventurii sale. Bineînţeles, avantajul evident al acestei abordări este posibilitatea de a oferi o campanie single player plină de scene “regizate”, fără momente moarte sau plictisitoare; de cealaltă parte a monedei, cea mai puţin plăcută, avem lipsa de rejucabilitate impusă de acest mod de tratare a problemei: de oricâte ori ai relua jocul, în anumite momente, vei avea parte de exact aceeaşi experienţă, fără niciun fel de variaţiune. Despre acest subiect însă, vom vorbi un pic mai târziu. Ei bine, factorul “neprevăzut” al experienţei din The Order: 1886 este adus de secvenţele de acţiune, când jocul celor de la Ready at Dawn devine un third person shooter în toată puterea cuvântului. Avem parte de schimburi de focuri spectaculoase şi de un sistem de cover destul de bine pus la punct, toate aceste elemente reuşind să creeze momente foarte dinamice în cadrul poveştii din The Order. Mai mult, Sir Galahad are la dispoziţie un arsenal extins, caracteristic Cavalerilor din Ordin: pe lângă armele convenţionale (pistoale, revolvere, pistoale mitralieră, puşti de asalt, shotgun-uri, aruncător de grenade), există şi unele “unelte” mai speciale, precum o armă bazată pe electricitate, un lansator de gaz ce poate fi mai apoi aprins (care, evident, incinerează inamicii într-un mod foarte spectaculos), un soi de arbaletă (care uşureaza semnificativ secvenţele stealth din a doua parte a jocului) şi chiar un lansator de rachete. Toate aceste elemente creează experienţa oferită din The Order: 1886, care nu ar fi putut totuşi să impresioneze fără o prezentare grafică pe masură. Din fericire, cei de la Ready at Dawn se pare ca au absolvit această disciplină cu notă maximă, The Order: 1886 fiind, la ora actuală, cel mai arătos joc video pe care am avut ocazia să-l încerc până acum. Şi nu este vorba doar de atenţia la detalii, de reproducerea impecabilă a costumelor purtate de personaje, de shaderele next gen sau de texturile de înaltă rezolutie care “împânzesc” mediile de joc. După cum am amintit mai devreme, producătorii au pus accentul pe latura cinematică a jocului, aceasta mod de “punere în scenă” fiind evidenţiat şi de aspect ratio-ul ultra-wide al jocului, de filtrele de motion blur caracteristice filmelor sau de efectele de postprocesare caracteristice producţiilor de la Hollywood cu bugete impresionante. Astfel, indiferent că vorbim de secvenţele cinematice propriu-zise (redate în timp real, cu ajutorul motorului grafic!) sau de momentele în care avem control direct asupra personajului, The Order: 1886 este o experienţă vizuală de zile mari şi unul dintre puţinele jocuri care chiar demonstrează ce se poate obţine pe o consolă de nouă generaţie. Totuşi, jocul trebuie văzut în mişcare, calitatea screenshot-urilor din The Order fiind de multe ori afectată de efectele de post procesare pe care Ready at Dawn le aplică în timp real jocului (încercaţi să capturaţi un cadru static dintr-un film şi veţi obţine cam acelaşi rezultat). Bineînţeles, pentru a oferi o experienţă completă, un astfel de joc are nevoie, pe lângă o prezentare grafică de excepţie, şi de o componentă audio de calitate. Din fericire, The Order: 1886 se achită cu brio şi de această sarcină: prestaţiile actorilor ce dau viaţă personajelor sunt irepreproşabile, iar coloana sonoră întregeşte atmosfera jocului într-un mod magistral. Totuşi, ceva merită reproşat la acest capitol: înregistrarile audio pe care Galahad le găseşte pe parcursul jocului pot fi ascultate doar din meniu, fără a exista posibilitatea ca acestea să fie redate în timp ce joci, precum în zeci de alte titluri. Am promis mai devreme că voi reveni la ideea de rejucabilitate din The Order: 1886, evident, strâns legată de durată efectivă de joc a creaţiei celor de la Ready at Dawn. Personal, m-au amuzat exagerările de tipul “am văzut eu pe YouTube că The Order poate fi terminat în cinci ore”. Şi asta pentru că, după cum am menţionat, jocul are foarte multe momente care permit fiecărui jucător să progreseze în stilul său personal: dacă eşti ahtiat după acţiune, ţine drumul drept şi poţi termina jocul în 6-7 ore fără mari probleme; dacă esti ca mine şi îţi place să explorezi fiecare ungher în cautare de secrete (sau locuri potrivite pentru a realiza screenshot-uri), jocul îţi poate oferi o experienţa de aproximativ zece ore. Chiar şi aşa, în cazul subsemnatului, nu am reuşit să găsesc toate obiectele colecţionabile într-o singură parcurgere a poveştii şi am în plan să reiau jocul pentru a strânge toate trofeele, inclusiv pe cel platinum. Aşadar, ajungem la marea întrebare finală: mai este justificată, în ziua de azi, investiţia într-o experienţă exclusiv single player, predominant narativă şi fără cine ştie ce grad de variaţiune? Îndrăznesc să spun că da, mai ales dacă luăm The Order: 1886 drept etalon. Elemente precum povestea, punerea în scenă, grafica şi sunetul de excepţie ar trebui să ocupe în continuare un loc bine meritat într-o piaţă suprasaturată de termeni precum “open world”, multiplayer, eSports, free-to-play sau microtranzacţii. Altfel riscăm să facem tranziţia către un peisaj în care apariţiile unor jocuri legendare precum Half-Life, Legacy of Kain sau Metal Gear Solid n-ar mai fi niciodată posibile.
    1 point
  17. Joc: CS 1.6 Nume dorit: Rs.CsBlackDevil.Com [since 2012] | Respawn | Numar de sloturi: 32/32 - 24/7 Mod de joc: CSDM /// RESPAWN /// DEATHMATCH /// Contact proprietar, administrator ( Y!M / Skype): capytalakaine Y!M /// bogdanel993 Caut: 1 / 2 persoane ce pot plati Hostul lunar , pot ajuta si eu cand e urgenta , po[CENSORED]re o asigur eu 24/24 full mai ales pe modul respawn , cine nu crede asta imi poate cere test si ofer pe orice server , eu populez serverele fara bani prin metode private am nevoie doar de 1 / 2 persoane sa plateasca host impreuna sau singuri Acces ftp si manager forum garantate. Classic si restu nu se merita in 2015 ori Respawn ori ZM
    1 point

WHO WE ARE?

CsBlackDevil Community [www.csblackdevil.com], a virtual world from May 1, 2012, which continues to grow in the gaming world. CSBD has over 70k members in continuous expansion, coming from different parts of the world.

 

 

Important Links