Loading Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 HLTV Descriere : HLTV este un program care va permite sa faceti o conexiune directa la un server Half-Life (asta include si modul CS) si cu care puteti ori sa inregistrati demo-uri cu meciul respectiv ori va permite sa emiteti live pe Internet acel meci. Demo-urile HLTV va permite sa vizualizati un joc care a avut loc si care a fost inregistrat. Dvs. puteti vedea din orice punct de vedere in timpul redarii unui demo, ceea ce il face extrem de util pentru prinderea celor codati sau pentru invatarea unor tactici. Conectarea la un HLTV:1. Cautarea unui joc HLTVPentru a gasi un joc folosind HLTV, porniti Steam si selectati Servers din meniul Steam. Dupa ce va apare fereastra respectiva daceti clic pe Spectate (daca nu aveti Steam, in meniul la CS dati clic pe Find servers > Spectate). Acolo o sa va apara o lista imensa de servere si puteti sa va alegeti ce fel de servere sa va gaseasca folosind Change filters. Dupa ce lista se actualizeaza, faceti dublu clic pe un server unde va veti conecta si veti intra ca spectator.2. Daca aveti deja adresa IPDaca aveti deja adresa IP a HLTV-ului la care vreti sa va conectati, o puteti adauga la Favorites sau puteti sa o accesati manual prin tastarea urmatoarei comenzi in consola jocului: Code: connect x.x.x.x:PORT x.x.x.x - este IP-ulPORT - este de obicei 27020, dar se poate schimba Cum sa emiteti pe Internet:In primul rand porniti HLTV.exe si va apare o consola. Acesta il gasiti in folderul principal, acolo unde aveti instalat serverul/jocul, langa HL.exe si celelalte fisiere. Puteti da un nume serverului dvs. prin comanda: Code: name "CsBlackDevil HLTV" CsBlackDevil HLTV - puneti orice nume doriti Pasul urmator este sa va conectati HLTV-ul la un server de CS. Tastati in consola de la HLTV comanda: Code: connect x.x.x.x:PORT x.x.x.x - este IP-ulPORT - este de obicei 27015, dar se poate schimba Dupa ce v-ati conectat la server, puteti tasta comanda status si veti primi informatii despre serverul respectiv.Deci retineti, HLTV-urile folosesc de obicei portul 27020 iar serverele de CS folosesc de obicei portul 27015 !Unghiul camerei:Considerand ca sunteti deja conectat la un server de CS folosind HLTV, puteti sa priviti jocul din mai multe unghiuri. Apasati tasta 'Jump' (folosita de obicei pentru saritura - Space) sau schimbati inapoi prin tasta 'Duck' (folosita de obicei pentru stat jos - Ctrl)Inregistrarea jocului care se desfasoara:In consola HLTV tastati comanda: Code: record nume-demo Demo-ul il puteti opri folosind comanda Code: stoprecording Fisierele demo sunt salvate in directorul \cstrike. Toate fisierele demo au numele dupa formatul de mai jos (nume, AALLZZ, harta): <nume>-<data>-<harta>.dem Vizualizarea demo-urilor inregistrate:Fisierul demo trebuie sa existe in folderul cstrike\ al JOCULUI. Daca e ok, intrati in joc si tastati in consola: Code: playdemo nume-demo sau Code: viewdemo nume-demo Exemplu: playdemo match1-06050302-de_dust.dem Comenzi HLTV:Exista langa HLTV.exe un fisier de configurare pentru acesta numit hltv.cfg. Il puteti edita cu Notepad, Wordpad, etc. si deasemenea puteti adauga comenzi care vor fi executate automat la pornirea HLTV-ulului. connect IP: Port - conectare HLTV la un joc (port initial 27015)disconnect - deconecteaza HLTV-ul de la server, dar nu inchide si aplicatia HLTV.exe. Toti clientii conectati la el raman conectati.stop text - va deconecteaza de la server, deconecteaza si clientii de pe HLTV si opreste inregistrarea demo-ului. Cuvantul text sta pentru un eventual mesaj de ramas bun care va fi afisat la deconectare.quit - inchide aplicatia HLTV.exeretry - reincearca ultima conexiune apelataautoretry 0|1 - 0 (nu se reincearca conectarea), 1 (in cazul in care conexiunea este intrerupta, HLTV reapeleaza automat serverul de CS)name text - seteaza numele tabelei de scor HLTVhostname text - seteaza numele HLTV-uluiserverpassword text - seteaza parola joculuiadminpassword text - seteaza parola pentru RCON si comentatorproxypassword text - seteaza parola pentru alte HLTV-urispectatorpassword text - seteaza parola pentru spectatorclients - afiseaza numele persoanelor conectate la HLTVproxies - afiseaza alte HLTV-uri conectateplayers - afiseaza numele persoanelor care joaca in momentul de fatakick ID - da afara un spectator de pe HLTVbann IP - restrictioneaza o adresa IPclearbanns - indeparteaza toate IP-urile restrictionatesay text - trimite un mesaj in joc prin care puteti conversa cu jucatoriimsg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - trimite un mesaj mare (HUD) la toti spectatoriilocalmsg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - asemanator ca msg, doar ca este vizibil doar la clientii de pe HLTVservercmd sir - trimite mai departe comanda in consola joculuiclientcmd grup string - trimite mai departe comanda la toti clientii din grupul specificat (grupuri: 1=spectatori, 2=HLTV-uri, 3=toti)loopcmd id n string - loopcmd va executa 'string' la fiecare 'n' secunde. 'id' este un numar intre 1 si 64 pentru a identifica acest loopcmd. "loopcmd id nimic" va dezactiva o comanda loop din nou. 'loopcmd' fara nici un parametru va lista orice comanda din listasignoncommands string - comenzi in consola care vor fi executate de spectatorii locali dupa ce conexiunea s-a stabilit. Comenzile pot fi separate prin semicoloane.maxclients n - seteaza limita numarului de spectatori pentru HLTV (initial 128)delay n - incetineste desfasurarea jocului pentru n secunde. Valoarea initiala este 30 de secunde pentru evitarea codurilor. Daca intarzierea este setata la o valoare sub 10 secunde (ex. 0), functia director autor va fi dezactiva.rate n - contorizeaza viteza jocului de trimitere a datelor catre HLTVupdaterate n - actualizarile jocului pe secunda trimise de la server la HTLVmaxrate n - seteaza viteza maxima de trimitere a datelor pentru spectatorimaxloss f - seteaza viteza acceptabila de pierdere a datelor, valoarea initiala este 0.05 (5%). Daca pierderea este mai mare, noii spectatori care incearca sa se conecteze vor fi respinsi.maxqueries n - maximul starii intrebarilor pe secunda cerute de rasfoitoarele serverului [aici nu sunt sigur ce vrea sa zica]dispatchmode 0|1|2 - 1 (va redirectiona jucatorii care se conecteaza la alte HLTV-uri pentru a balansa lucrul intre ele), 2 (orice spectator va fi redirectionat), 0 (redirectionarea este oprita)publicgame 0|1 - 1 (adresa IP a serverului va fi vizibila la spectatori si intrarea in joc va fi permisa)offlinetext string - cei care se conecteaza la HLTV vor primi un mesaj de respingere daca acesta nu emite incachatmode <0|1|2> - 0 (spectatorii nu pot vorbi), 1 (doar spectatorii conectati la acelasi HLTV pot vorbi intre ei), 2 (toti spectatorii pot vorbi intre ei)bannerfile fisier - seteaza un fisier TGA (RGBA) care va fi afisat ca logo la spectatoriping IP: Port - da ping la un server HLTV pe portul specificat (port initial 27015)nomaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile nu se vor inregistra ca servere WONforcemaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile se vor inregistra la serverele WONheartbeat - trimite manual un packet de date la serverele WONregion n - stabileste regiunea in care se afla HLTV-ulrcon string - trimite o comanda la alte servererconaddress IP: Port - stabileste adresa unde va fi trimisa comanda de la rcon stringrconpassword string - seteaza parola pentru HLTV-ul controlatcheeringthreshold f - aici nu am inteles ce vrea sa spuna ...(initial 0.25)blockvoice 0|1 - daca este activat, orice voce va fi blocatacmdlist - afiseaza toate comenzile disponibile (adica acestea care sunt explicate aici )logfile 0|1 - opreste|porneste logarea intr-un fisier cu extensia .logstatus - afiseaza informatii despre starea HLTV-uluimodules - afiseaza toate versiunile si modulele HLTV-uluiexec nume-fisier - executa un fisier de configurare (extensia .cfg)echo string - afiseaza un text in consola de la HLTVdeveloper 0|1 - afiseaza mesaje suplimentare in modul 'developer'record nume-fisier - inregistreaza toate jocurile in fisiere demo dupa sintaxa:"numefisier-<data>-<harta>.dem"stoprecording - opreste inregistrarea unui demoplaydemo nume-fisier - porneste difuzarea unui fisier demo catre cei conectati la HLTV * n = este un numar* string = este un sir de caractere Sper să va fie de folos tutorialul ! 1
Recommended Posts