General_Jeff Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 ¤ Your name: General_Jeff ¤ Claimed Admin name: RaJa ¤ Date and time: 3:00 a.m ¤ Reason of complaint: He gag me 12min? and he gag others players without reason... he slap other player 4 times, and more..for these errors he never answered ¤ Proof (screenshot or console or demo):https://imgur.com/a/A1JLl74 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Bada Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 Yes Ask Ammo =gag u Ask Always Link to comment Share on other sites More sharing options...
General_Jeff Posted September 23, 2021 Author Share Posted September 23, 2021 (edited) i never ask for ammos, im old owner in this server and thunder, i know rules. the player Gurundata Behera ask for ammos me not, take a good look at the proof. he cant give gag for 12 min for ask ammos Edited September 23, 2021 by General_Jeff nothing Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Sarah Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 12 minutes ago, General_Jeff said: i never ask for ammos, im old owner in this server and thunder, i know rules you never ask about ammo and in your proof you ask shree about ammo :v ? Players who keep on asking for Ammo/Mods/Jetpack will receive (Warning before) Gag (6 min). l hope to read rules again before you make a report ,, and @Raja l hope from you to be more be careful in selected time for gag Link to comment Share on other sites More sharing options...
General_Jeff Posted September 23, 2021 Author Share Posted September 23, 2021 but, he gag me 12min, reason? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bisky Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 We are waiting for his answer 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The RaJa Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 (edited) Good Evening everyone! My Answer is He ask For ammos 2 times and he use Retry after i gag him! i can't take screenshot by a reason! but we have his screenshot in it he ask for ammos from Shree! #First Line in Console! And I Am Sorry For Gag Him 12 min by a mistake! Edited September 23, 2021 by The RaJa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Posted September 24, 2021 Share Posted September 24, 2021 As I see, I explain the reason for the gag and you are famous for asking for many packs, if you don't want to be given Gag for a long time, avoid asking for these things. Rejected. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts