ANDERSON; last won the day on April 6 2015
ANDERSON; had the most liked content!
About ANDERSON;
- Birthday 03/05/1996
Title
-
how about no
Informations
-
Steam
rrom
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
1,174 profile views
ANDERSON;'s Achievements
Newbie (1/14)
322
Reputation
-
Battle *hardcore* vs TheMadWolf vs Saci [ Winner Saci]
ANDERSON; replied to Hardcore#.'s topic in GFX Battles
Primele 2 sunt la fel de slabe , prea mult blur , si a doua pozitionarea aiurea . V3 nu mi se vede , deci votez v1.. -
[Battle] Fernando. vs dev vs Mc'Art [ Winner dev ]
ANDERSON; replied to Grizz-'s topic in GFX Battles
V3, pt lucrarea in sine. -
[Battle] Fernando. Vs Anderson Vs System [ Winner Anderson]
ANDERSON; replied to Grizz-'s topic in GFX Battles
Vezi ca un membru a dat edit deci ala se anuleaza si eu am 7 si tu 6 . Deci? V2 - Anderson - 7 [Winner] V3 - Fernando - 5 V1 - System - 3 Edit : Chiar 5 voturi ai daca il scoatem pe a lui Revv 5 votes Fernando , nescafe anuled , reason :edit -
[Battle] Fernando. Vs Anderson Vs System [ Winner Anderson]
ANDERSON; replied to Grizz-'s topic in GFX Battles
Accept -
[Battle] marokuuTz # vs ANDERSON; [Winner ANDERSON]
ANDERSON; replied to marokuuTz #'s topic in GFX Battles
Lucrarea 1 - 10 voturi [Anderson] Lucrarea 2 - 1 vot . -
V1 , text
-
V1 , border, text
-
V1 effect
-
Can i join ?
-
[Battle] marokuuTz # vs ANDERSON; [Winner ANDERSON]
ANDERSON; replied to marokuuTz #'s topic in GFX Battles
Can I join ? -
idem
-
Treaba cu rotation/scale e foarte utila ca alternativa pentru Puppet Tool. Chiar foarte buna alternativa, as spune. Bun, deci ca sa poti edita bine si sa faci animatia ok, ai nevoie ca "bucatile" care se misca sa fie rendere separate..fiecare. Dureaza mult, ce-i drept, dar aia e.. Dupa ce faci render-ul, asezi ca lumea in imagine: (bucata care se va misca e prima suvita de jos-exterior) Dupa ce faci asta trebuie sa muti anchor point-ul in pozitia in care vrei ca bucata de render sa ramana nemiscata. Spre exemplu, sa spunem ca ai o mana si vrei sa faci degetul sa se miste putin. Ei, nu cred c-ar fi normal ca degetul sa iasa din mana ca si cum ar fi rupt. Asa ca te folosesti de anchor point. Selectezi acest tool: Si apoi, cu acel tool, tragi de pin-ul din centrul imaginii si il pui unde-am spus, la marginea care sa nu se miste: Apoi vezi ca cursorul "timpului" sa fie la inceputul compozitiei, deschizi proprietatile de tranformare ale layer-ului si dai click pe ceasul de la Rotation: Observi ca ti se face un romb pe compozitie. Mergi mai in fata (cat de mult/putin depinde de cat de rapida sau inceata vrei sa fie miscarea) si maresti sau scazi (deci pui valoare cu + sau cu -) la Rotation. Uita-te la mine, am mers la jumate si am pus -9: Apoi mergi la sfarsit de tot si pui 0 acolo: Oricum ai edita si de oricate ori ai duce "bucata" inainte si inapoi, ai intotdeauna grija ca la sfarsitul compozitiei sa revii la 0, altfel n-o sa fie seamless loop si se va vedea aiurea. E un exemplu foarte "raw", sa zic asa, dar e oricum o chestie simpla. Mult mai simpla decat puppet tool si cu rezultate mai bune.. Spre exemplu..clipirile sunt facute cu position: sau miscarea intreaga e facuta numai cu rotation, cum am explicat: +++++++ Tutoriale pe yt , sper ca intelegi.. 2. 3. https://www.youtube.com/watch?v=aAWsfL9ygoo
-
V1 - background , pozitia renderului
-
V2 - only text