Jump to content
Facebook Twitter Youtube

Mirror's Edge 2


Pedro's Klinefelter
 Share

Recommended Posts

7574.jpg


 


Mirror's este 2 un single-player , first-person , acțiune - aventură platforma de joc video dezvoltat de EA Digital Illusions CE ( DICE ) și publicat de Electronic Arts . Jocul a fost anuntat pe 10 iulie 2007 , și a fost lansat pentru Xbox 360 și PlayStation 3 în noiembrie 2008 . O versiune Microsoft Windows a fost lansat la 13 ianuarie 2009. Edge Mirror este propulsat de motorul Unreal 3 , cu adăugarea unei noi solutii de iluminat , dezvoltat de ilumina Labs în asociere cu DICE .

Jocul are un stil viu colorate si difera de majoritatea celorlalte jocuri video first-person perspectivă în Permiterea pentru o gamă mai largă de acțiuni , cum ar fi de alunecare sub bariere , se rostogolea , perete - de funcționare , și shimmying peste margini și o mai mare libertate de mișcare ; în a avea nici un afișaj heads-up , și în a permite picioare , brate , trunchi și de caracterul de a fi vizibil pe ecran . Edge Mirror este un set [CENSORED]urist inch societate distopică , în care o rețea de " alergatori " , inclusiv personajul principal , Credință , sunt folosite drept curieri pentru a transmite mesaje în timp ce se sustrage de supraveghere a guvernului . În stilul de o platformă de joc de trei - dimensional , jucătorul ghidează Faith peste acoperișurile , pe pereți , și prin puțul de ventilație , negocierea obstacole folosind mișcări inspirate de parkour .

Edge Mirror a primit recenzii pozitive cea mai mare parte , cu versiunea de PC primind un scor agregat Metacritic de 81 % . Medii unicitatea și expansiv sa jocului au primit laude , în timp ce critica sa axat pe slăbiciunea sa de complot , studiu și gameplay-ul de eroare și o lungime scurtă . O coloana sonora oferind remixuri ale piesei de credite finali " Still Alive ", de către cântăreață suedeză Lisa Miskovsky ( fără legătură cu melodia cu același nume prezentate în creditele de 2007 jocului Portal ) a fost de asemenea eliberat . Un joc mobil side - scroller , Edge Mirror De asemenea, intitulat , a fost lansat de Apple iPad de la 1 aprilie 2010 și pentru iPhone pe 2 septembrie 2010. Un port de jocul a fost lansat pentru Windows Phone pe 13 iulie 2012 , cu o perioadă inițială de exclusivitate pentru posesorii de telefoane Nokia Lumia .

 

74574.jpg

 

În Mirror's Edge 2 lui , în care jucătorul controlează protagonistul , Credință , dintr-o perspectivă first-person ca ea este provocat pentru a naviga pe un oraș strălucitor , sărind între acoperișuri , care traversează pereți , și de a obține acces la clădirile prin puțul de ventilație . Acest lucru este realizat prin utilizarea unor tehnici și mișcări inspirate de disciplina de parkour .  Conform producator senior Owen O'Brien , Edge Mirror are drept scop de a " transmite [ ... ] tulpina și contactul fizic cu mediul " , cu scopul de a permite o libertate de mișcare nevăzut anterior în first-person gen .  pentru a realiza acest lucru , mișcarea aparatului foto acordă mai multă atenție la libera caracter . De exemplu , ca viteza lui Faith construiește în timp ce rulează , rata la care aparatul de fotografiat Bobs sus și în jos crește . Când o rolă este executat , camera se invarte cu personajul .  Credința lui brate, picioare , trunchi și sunt proeminente și vizibilitatea lor este folosit pentru a transmite mișcarea și impuls . Pompa brațele personajului și lungimea de pașii ei crește cu mersul ei , și ciclul picioarele și brațele ei laterală în timpul salturi lungi . 

 

În gameplay , impuls personajului devine un avantaj . Jucătorul trebuie să încerce să -l conserve prin fluiditate de acțiuni fizice , încurajarea creării de lanțuri de miscari .  În cazul în care Faith nu are impulsul necesar pentru a traversa un obiect , ea va cădea sau scurt de ea .  Controale sunt simplificate de a fi sensibile la context , butonul " sus mișcare " va duce la credință pentru a traversa un obstacol prin trecerea peste el ( de exemplu , sărind , boltire , alpinism , sau hapsân Lovituri libere , cum ar fi zip - linii ) , în timp ce " jos mișcării " butonul va cauza ei de a efectua alte manevre ca alunecare , fier , sau ghemuit . pentru a ajuta jucătorul în crearea acestor lanțuri de miscari , jocul are un sistem numit " Runner Vision " , care pune accentul pe piesele de mediu util pentru progresie . Anumitor țevi , rampe , și ușile sunt evidențiate în roșu ca se apropie Credință , permițând jucătorului să recunoască imediat căi și căile de evacuare . [ 15 ] Mai mult de-a lungul în joc , numărul de aceste indicii vizuale se reduce la doar scopul final , și jucatorul poate opta pentru a dezactiva acest sistem de indicii în întregime . [ 14 ] de asemenea, este utilizat pentru a crea puzzle-uri , în care jucătorul trebuie să dau seama cum de a combina piesele set evidențiate într-un lanț de mișcări , în scopul de a atinge obiectivul .  un alt mijloc de asistență pentru player-ul este un sistem numit " timpul de reacție " , o formă de timp bullet activat de jucător , încetinind timp și permițând jucătorului să-și planifice și timpul lor de mișcare viitoare , fără a pierde impuls sau avantaj tactic . 

 

în scopul de a atinge obiectivul .  Un alt mijloc de asistență pentru player-ul este un sistem numit " Timpul de reacție " , o formă de timp bullet activat de jucător , încetinind timp și permițând jucătorului să-și planifice și timpul lor de mișcare viitoare fără a pierde impuls sau avantaj tactic . 

Caracterul jucătorului poate deține arme , dar O'Brien a subliniat că " aceasta este o aventură de acțiune Noi nu suntem poziționarea acest lucru ca pe un shooter - . . Accentul nu este pe arma , e pe persoana " Gameplay-ul în Edge Mirror se axeaza pe gasirea cel mai bun traseu prin mediile de joc în timp ce luptă are un rol secundar . Terminarea jocului , fără a trage un singur inamic deblochează o realizare pentru jucător .  Prin urmare , armele pot fi obținute de dezarmare un dușman , dar în cazul în care revista este gol , acesta va trebui să fie eliminate . În plus , transportă un armă încetinește Credința în jos , mai grea arma , cu atât mai mult se împiedică mișcarea ei . Aceasta introduce un element de strategie a determina când a comerțului agilitate pentru puterea de foc pe termen scurt . 

Împreună cu modul de campanie , Edge Mirror dispune de un modul de atac de timp , în cazul în care jucătorul trebuie să încerce să finalizeze una dintr-un set de hărți speciale în cel mai scurt suma de timp . Cele mai bune momente pot fi încărcate în clasamente online, unde jucătorii pot descărca , de asemenea, fantome ale altor jucători pentru a concura împotriva .  Hărțile sunt deblocate de joc prin modul de campanie . Potrivit producatorului Tom Ferrer , porțiunile de probă timp de Edge Mirror sunt " musca - sized și scurt, astfel încât să puteți să le pisa și să se joace și să obțină mai repede și mai repede . Nu e ca joaca un nivel întreg . " 

 

4676.jpg

 

Mirror's Edge 2 are loc într-un oraș distopic anonim , unde viața este confortabil și a criminalității aproape inexistente. Dar de stat a orașului de fericire este realizarea unui regim dominator și totalitar , care monitorizează toate de comunicare, controlează mass-media, are politici care includ illegalisation direct de fumat. City opereaza, de asemenea, studii placebo, si ruleaza pe o democrație fals. Optsprezece ani înainte de evenimentele de joc au deschis focul asupra unui protest împotriva dominației lor, omorând mulți civili.

Ca incepe povestea alegerilor pentru funcția de primar sunt aproape și un nou candidat, Robert Papa, este o provocare actualul primar Callaghan pe o platformă de dereglementare.

 

În funcție de producător senior Owen O'Brien, "[Edge Mirror] întreabă cât de mult din libertatea personală ești dispus să renunțe pentru o viață confortabilă. Nu este o fată de această dictatură de poliție de stat. Este mult mai subtil decât atât." 

Serii de televiziune american Firefly și de film de spin-off Serenity au fost citate de către O'Brien ca inspirație. "Altă temă nostru este că nu poate forța alte persoane să trăiască după regulile tale și a societății dumneavoastră, chiar dacă societatea este mai bine", a spus el. "În Serenity operative spune de fapt," Acesta nu este un imperiu rău. Doar că nu înțeleg de ce nu vrei să facă parte din clubul nostru fericit. "Evident, ele se iau prea mult, și asta e un fel de ceea ce se întâmplă în jocul nostru, de asemenea. 

 

Protagonistul Edge Mirror este în vârstă de 24 de ani Faith Connors ( exprimat de către Jules de Jongh )  , care are un tatuaj distinctiv în jurul ochiul drept , imitat de jocul de logo-ul . Credința își câștigă existența ei ca un " Runner " , un curier care transportă comunicate fizice în jurul orașului , serviciile ei reținute de către grupurile revoluționare care evita comunicarea prin intermediul canalelor telefon foarte monitorizate și e-mail . atitudinea credință față de guvern totalitar este înrădăcinate în trecutul ei , parintii ei au fost activi în mișcările de protest , atunci când ea a fost tineri , campanie pentru a păstra orașul de la trecerea la regimul opresiv . Mama ei a fost ucis în timpul " revoltelor noiembrie " - pașnice proteste mers [CENSORED]  și - credință a fugit de acasă , atunci când ea avea 16 ani , care trăiesc viața un hoț pe străzile orașului . Credința a devenit un alergător după întâlnirea de mercur ( sau Merc ) , un fost Runner care antreneaza acum noii veniti , Surse de locuri de muncă pentru ei , și le oferă suport inteligență și de radio în timp ce la locul de muncă .  Alte caractere includ sora lui Faith , Kate Connors , un ofițer de poliție oraș , Drake , un alt Runner - trainer , prietenii lui Faith Celeste și Kreeg , o altă pereche de Runners Merc lui ; . și Jacknife , un fost Runner 

 

Trailer joc de:

 


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

WHO WE ARE?

CsBlackDevil Community [www.csblackdevil.com], a virtual world from May 1, 2012, which continues to grow in the gaming world. CSBD has over 70k members in continuous expansion, coming from different parts of the world.

 

 

Important Links