Hiena Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 (edited) Părţi Bune Părţi Rele -introducerea celei de-a treia facţiuni şi a lumii subacvatice -inevitabila repetitivitate -votul din Senat -campanie mult prea scurtă -grafică şi sunet excelente -nevoia de a balansa facţiunile dacă se dezvoltă partea multiplayer Prin intermediul lui Anno 2070, cei de la Ubisoft Blue Byte au decis să mute dezvoltarea urbană în viitor, însă nu neapărat să modifice gameplay-ul clasic al seriei. Alegerile de început ţin de facţiunea preferată - Eden Initiative (Ecos), ecologişti cu o preferinţă spre păstrarea intactă a naturii, Global Trust (Tycoons) - categoria opusă, cei care merg până la mijlocul pământului pentru a colecta şi ultima fărâmă de resurse ce le serveşte industrializări, sau noua facţiune subacvatică (Techs), ale căror oraşe se dezvoltă sub apă şi exploatează resursele aferente. Chiar dacă acţiunea este plasată în viitor, cele mai multe elemente de gameplay vor fi în continuare familiare fanilor seriei Anno. Interfaţa a fost la rândul său îmbunătăţită, transformând acomodarea cu noul joc într-o operaţiune şi mai comodă. De asemenea, partea vizuală este e excelent realizată, Anno 2070 având un grad de detaliu ridicat pentru orice tip de clădire şi peisaj. Edited November 24, 2013 by Kapone™
Recommended Posts