BoTiNg Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 (edited) Joc:Counter-Strike Nume dorit :streetlifezm.csblackdevil.com Numar de sloturi:32 Mod de joc:Zombie Contact proprietar, administrator ( Y!M / Skype):cobrasmin2014@yahoo.com Caut: 2-3 persoane care este dispus sa ma ajute cu plata lunara si sa formam un parteneriat de lunga durata addons detin eu fara buguri Edited August 7, 2014 by ApocalipsaX 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javed Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 2-3 persoane care este dispus sa ma ajute cu plata lunara si sa formam un parteneriat de lunga durata addons detin eu fara buguri I can help you with Zombie OutStanding Mod ( Zombie PLague 6.2 ) Skype: night.official 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoTiNg Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 sory for duble posting ok boss partnership do if you have addons zombie 6.2 ok 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ManuDx2 - THE BOSS . Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Salut. As dori sa te ajut si eu cu ce pot, nu vreau neaparat grad pe serverul dvs., as dori doar sa ma ocup de echipa administrativa si putin de curatenie, comenzi full intr-un grad instinctiv, contacteaza-ma! Ai id meu de contact pe profil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoTiNg Posted August 18, 2014 Author Share Posted August 18, 2014 Mai caut an continoare partener care sa ma ajute la dezvoltare si la plata lunara detin eu addons zombie plague 6.4 cu points , credite fara buguri fara probleme tehnice 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Night Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 (edited) Daca vrei te ajut eu /// KENZO! : Daca vrei sa il ajuti, vorbesti cu el pe messenger, avertisment verbal! Edited August 21, 2014 by KENZO! Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkariada Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Daca serverul il poti schimba in addons zombie outstanding te-as putea ajuta cu banii pentru host ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoTiNg Posted August 27, 2014 Author Share Posted August 27, 2014 detin addons outstanding si daca ma ajuti e ok id meu cobrasmin2014 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoTiNg Posted August 29, 2014 Author Share Posted August 29, 2014 Miam achizitionat hostul acum caut 2-3 donatori care sa ma ajute 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KENZO. Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 De la ce firma ai achizitionat hostul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoTiNg Posted August 30, 2014 Author Share Posted August 30, 2014 (edited) -- Edited August 30, 2014 by KENZO! Multumesc. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KENZO. Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Eram sigur... Din pacate ai incalcat regulamentul sectiunii. Server-ul trebuie sa fie achizitionat prin oferta CsBlackDevil. Regulament & Informatii. Nerespectarea regulamentului duce la inchiderea topicului. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts