Jump to content
Facebook Twitter Youtube

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/2015 in all areas

  1. Call of Duty: Black Ops 3 a fost anunţat, în primă fază, doar pentru PC şi consolele de generaţie actuală PlayStation 4 şi Xbox One, toate cele trei versiuni ale jocului fiind dezvoltate de studioul Treyarch. Ulterior, Activision a confirmat că jocul va fi lansat şi pentru mai vechile PlayStation 3 şi Xbox 360, de portare urmând sa se ocupe studiourileBeenox şi Mercenary Technology. Având în vedere că Black Ops 3 fusese gândit pentru noua generaţie de hardware, câteva compromisuri urmau să fie făcute pentru a se reuşi portarea cu succes a jocului pe vechea generaţie de console. Un astfel de exemplu eracampania din Black Ops 3, abordabilă cooperativ în patru jucători în varianta next gen a jocului, şi care urma să fie limitată la doar doi jucători în ediţiile pentru PlayStation 3 şi Xbox 360. Cel puţin aşa am fost anuntaţi în prima fază. Iată că Activision revine cu un update referitor la starea versiunilor de Call of Duty: Black Ops 3 dedicate vechilor console: din păcate, se pare că modul de joc campanie gândit de Treyarch (abordabil atât single player, cât şi cooperativ pentru până la patru jucători) s-a dovedit a fi prea ambiţios pentru hardware-ul învechit din cele două console veterane, acesta urmând să fie eliminat complet. Astfel, ediţiile pentru Xbox 360 şi PlayStation 3 ale jocului Call of Duty: Black Ops 3 vor include doar modurile multiplayer competitiv şi zombies (Shadows of Evil). În schimb, pentru a compensa această lipsă, Call of Duty: Black Ops 3 pentru PlayStation 3 sau Xbox 360 va avea unpreţ recomandat de vânzare echivalent cu 49,99$ (faţă de obişnuitul 59,99$), iar pachetul va include şi un cod de download pentru Call of Duty: Black Ops, primul joc al mini-seriei Black Ops. Evident, ediţiile pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC ale jocului nu vor fi afectate, acestea urmând să ofere atât modurile multiplayer competitiv şi Shadows of Evil, cât şi campania principală, ce va putea fi jucată fie single player, fie cooperativ cu până la trei prieteni. Call of Duty: Black Ops 3 se va lansa pe 6 noiembrie 2015, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One, PC (realizate de Treyarch), PlayStation 3 şi Xbox 360 (realizate de studiourile Beenox şi Mercenary Technology).
    2 points
  2. Activision a anunţat disponibilitatea jocului Skylanders SuperChargers în magazinele de profil din România, prin intermediul partenerilor locali ai publisher-ului, cu preţuri începând cu 249,9 lei. Skylanders: SuperChargers a fost dezvoltat de echipa de la Vicarious Visions, fiind primul titlu al seriei ce oferă o serie de eroi noi, capabili să piloteze vehicule. Noile personaje, cât si vehiculele lor, sunt livrate sub forma a 20 de figurine noi, acompaniate de 20 de maşinuţe fizice, toate acestea putând fi utilizate în joc. Pe lângă acestea, toate cele peste 300 de jucării din titlurile anterioare ale seriei Skylanders sunt compatibile şi cu SuperChargers, pe lângă pilotatul de maşinuţe, jucătorii urmând să poată lua parte şi la alte activităţi clasice:aventuri, lupte, rezolvări de puzzle-uri, mini games sau platforming. Vehiculele pot fi personalizate în detaliu în cadrul jocului, iar fiecare maşinuţă de plastic poate fi folosită de copii şi drept o jucărie clasică, fiind dotată cu roţi funcţionale şi alte părţi în mişcare. Povestea din noul joc Skylanders se axează pe eforturile lui Kaos de a controla tărâmul Skylands. În încercarea lui de a-i elimina pe Skylanders, Kaos dezlănţuie cea mai sinistră armă construită vreodată – Doomstation of Ultimate Doomstruction – capabilă să consume cerul. Din fericire, Master Eon observă la timp avertismentele şi alcătuieşte o echipă de eroi Skylanders capabili să piloteze o flotă de vehicule ce se deplasează pe pământ, pe apă şi prin aer, vitală pentru stoparea lui Kaos. Skylanders SuperChargers este acum disponibil în România pentru Xbox 360 şi Xbox One, PlayStation 3 şi PlayStation 4 şi Nintendo Wii U, la preţuri începând de la 249,9 lei pentru versiunile Starter Pack Standard Edition şi de la 299,9 lei pentru versiunile Starter Pack Dark Edition. De asemenea, experienţa completă Skylanders SuperChargers este disponibilă şi pentru tabletele iPad.
    2 points
  3. În urma unui eveniment de preview organizat de Microsoft pentru Rise of The Tomb Raider, şi-au făcut apariţia noisecvenţe de gameplay din jocul celor de la Crystal Dynamics. Este vorba de acelaşi segment de joc din clipul de acum câteva zile (eliminat de pe YouTube între timp), prezentat acum însă la o calitate mult mai bună. De asemenea, mai jos puteţi admira şi imagini noi din viitoarea aventură a Larei Croft. Rise of The Tomb Raider va avea două medii de joc open world, dintre care unul va fi Siberia, iar producătorii promitpuzzle-uri mult mai numeroase şi complexe decât în titlul anterior. Eroina Lara Croft va fi capabilă să urce în copaci, să înoate, să se ascundă în vegetaţie, să mânuiască mai multe arme de acelaşi tip sau să-şi facă pierdută urma dacă a fost deja detectată de inamici. Rise of The Tomb Raider va fi lansat, pentru Xbox One şi Xbox 360, pe 10 noiembrie 2015. Versiunea pentru PC va fi lansată în prima parte a anului 2016 (în variante pentru Windows 10 şi pentru Steam), în timp ce Rise of The Tomb Raider pentru PlayStation 4 este programat pentru sezonul sărbătorilor de iarnă din 2016.
    2 points
  4. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  5. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  6. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  7. Go4games alongside Blizzard Entertainment will again offer the opportunity to try the most eagerly awaited strategy game of the year - StarCraft II: Legacy of the Void! Go4games offers today 50 codes that allow access to the session beta testing of the game, almost two months before the official launch of StarCraft II: Legacy of the Void. To enter the race for one of the 50 beta codes for StarCraft II: Legacy of the Void, please visit the Facebook page Go4games and send usa private messagein requiring such a code. The authors first 50 such requests will take possession by a code that gives access to the beta version of StarCraft II: Legacy of the Void. StarCraft II: Legacy of the Void is expected in its final version, on November 10, 2015, for PC and Mac.
    1 point
  8. Guys can u stop vote for your friends , vote for the good work... i like v2 but that border ..... vote for v1: brush and text
    1 point
  9. Deşi iniţial Rainbow Six: Siege ne-a fost descris drept “o experienţă completă” pentru fanii seriei, Ubisoft a decis până la urmă să se concentreze în exclusivitate asupra modurilor de joc multiplayer din viitorul titlu al seriei Rainbow Six. Într-o declaraţie acordată cu ocazia Eurogamer Expo 2015, Scott Mitchell, director artistic în echipa producătoare a jocului, a afirmat că Rainbow Six: Siege nu va beneficia de o campanie cu poveste dedicată pentru single player. În schimb, veţi putea juca cooperativ împotriva boţilor controlaţi de AI, acumulând astfel experienţă şi deblocând conţinut nou într-o manieră identică cu cea asociată sistemului de progresie din multiplayer. Cu alte cuvinte, single player-ul din Siege va fi doar un modul de antrenament pentru multiplayer. Aşadar, dacă vă puneaţi speranţele în Rainbow Six: Siege pentru o campanie single player captivantă (în stilul mai vechilor Rainbow Six: Vegas 1 şi 2), va trebui să vă reorientaţi. În schimb, va beneficia, pe lângă modurile de joc dedicate confruntărilor 5 vs. 5, de modul de joc Terrorist Hunt împotriva AI-ului, precum şi de posibilitatea de a alege dintre 20 de operatori, specialişti ai serviciilor de forţe de intervenţie din mai multe ţări de pe glob - SWAT (Statele Unite ale Americii), GIGN (Franţa), SAS (Regatul Unit al Marii Britanii), GSG9 (Germania) şi SPETZNAZ (Rusia) - fiecare cu propriile echipamente şi atribute. Rainbow Six: Siege va fi lansat pe 1 decembrie 2015, pentru PC, PlayStation 4 şi Xbox One. Momentan, jocul se află în plină sesiune de testare beta.
    1 point
  10. Assassin’s Creed este una dintre cele mai po[CENSORED]re serii de jocuri video ale momentului, în toamna fiecărui an noile titluri ale celor de la Ubisoft comercializându-se în milioane şi milioane de exemplare. La fel de adevărat este că Assassin’s Creed, în ultima perioadă, se afla pe un evident trend descendent, în mare parte cauzat de starea în care a fost lansat Assassin’s Creed: Unity în 2014. Din fericire, cei de la Ubisoft par a conştientiza problemele de care s-a lovit seria în ultimii ani, Assassin’s Creed: Syndicate promiţând să le rezolve. Pentru a demonstra drumul bun pe care se află jocul celor de la Ubisoft Quebec (prima dată când această echipă este însărcinată cu realizarea unui joc Assassin’s Creed din postura de studio principal), publisher-ul a organizat un eveniment pentru presă în capitala Regatului Unit al Marii Britanii, o alegere logică având în vedere că Londra este oraşul în care protagoniştii din Syndicate îşi vor trăi aventurile. Go4games a fost singura publicaţie din România invitată la acest preview event, unde, în premieră, am avut ocazia de a încerca două capitole întregi din campania lui Assassin’s Creed: Syndicate. Pe scurt, putem spune că jocul se află acum, cu aproximativ o lună înainte de lansarea sa oficială, într-o stare vizibil mai bună decât era demo-ul pe care l-am putut juca la Gamescom 2015. Se poate observa uşor că studioul din Quebec a facut eforturi notabile pentru a transforma Syndicate într-un “adevărat” Assassin’s Creed şi nu doar un alt joc “de umplutură” pentru serie. Pentru început, s-a revenit la nişte concepte de bază din Assassin’s Creed, bine împământenite de primele doua titluri AC, şi oarecum diluate pe măsură ce seria a înaintat. Conform lui Marc-Alexis Côté, directorul de creaţie al noului Synicate, s-a plecat de la două idei principale: libertatea de mişcare şi neliniaritatea pe care o oferea primul Assassin’s Creed şi autenticitatea şi credibilitatea aventurii lui Ezio din Assassin’s Creed II. Astfel, deşi nu am avut ocazia să încercăm capitolele introductive ale jocului, povestea din Assassin’s Creed: Syndicate pare sa aibă o structură logică şi usor de inţeles: prin eforturile susţinute ale lui Haytham Kenway, Londra a fost “curaţată” de asasini, devenind un teritoriu controlat în întregime de templieri. Oraşul este acum în mâinile luiCrawford Starrick şi a locotenenţilor acestuia, obiectivul jucătorului fiind, în mod evident, eliberarea capitalei britanice de sub jugul acestora. Pe de altă parte, Assassin’s Creed: Syndicate este primul joc al seriei în care vom putea controla două personaje principale: gemenii asasini Jacob si Evie Frye. Mai devreme, aduceam aminte de Ezio Auditore, probabil cel mai iubit erou din seria AC. Ei bine, Ubisoft Quebec a încercat să ofere fiecăruia dintre cei doi protagonişti o proprie personalitate şi să-i facă astfel mai uşor de recunoscut şi remarcat, aşa cum a fost Ezio în propria sa trilogie de jocuri AC. Jacob este impulsiv, nu se fereşte de luptele de stradă şi visează să-şi formeze propria bandă de nelegiuţi (The Rooks) cu care sa controleze Londa. În schimb, Evie pune accentul pe tradiţia asasinilor, preferă abordarea stealth şi urmăreşte recuperea unui nou Piece of Eden. Astfel, în ciuda relaţiei lor strânse, nu o dată se ajunge la situaţii în care un frate aruncă remarci ironice la adresa celuilalt sau chiar porneşte o ceartă în adevăratul sens al cuvântului. Pe lângă diversificarea evidentă a gameplay-ului, introducerea celor două personaje principale pare să reuşeasca sarevitalizeze storyline-ul seriei, dar şi să te facă, din postura de jucător, să-ţi pese de noii eroi. Revenind la conceptele împrumutate din primul Assassin’s Creed, încă de la primul contact cu Syndicate poţi lesne observa că structurarea misiunilor este inspirată, într-o anumită măsură, din jocul ce a dat naştere seriei. Pentru cine nu mai ţine minte, Altair (eroul din AC1) trebuia să elimine o serie de ţinte importante, pentru a porni o misiune de asasinat fiind necesară parcurgerea unor etape “de documentare”. Acestea erau însă prezentate sub forma unor obiective simpliste şi repetititve, care plictiseau rapid. Syndicate foloseşte acelasi concept de bază: pentru a putea porni misiunea de asasinat împotriva unui lider de district din Londra este nevoie să îndeplineşti o serie de misiuni pregătitoare. Acestea, odată rezolvate, vor oferi acces la “lupta finală”, prezentată sub forma unei misiuni “black box” (un termen pompos folosit pentru a defini multiplele modalităţi de îndeplinire a sarcinilor, prezente şi în Unity în astfel de momente). Din fericire, misiunile pregătitoare din Assassin’s Creed: Syndicate nu sunt nici pe departe la fel de plictisitoare şi repetitive precum cele din AC1. Un rol important îl joacă numeroasele noutăţi adăugate la capitolul gameplay (mă feresc de titulatura de “îmbunătăţiri de gameplay”, timpul pe care am avut ocazia să-l petrec alături de joc fiind totuşi prea scurt pentru a permite emiterea unor astfel de concluzii). Totuşi, cert este ca noutăţile adus de Syndicate adaugă o bine meritată doză de varietate reţetei cu care eram obişnuiţi din vechile titluri AC. Aminteam mai devreme de gemenii Frye. Pe lângă propriile personalităţi, cei doi beneficiază şi de sisteme de progresie şi inventare separate. Astfel, cumularea de experienţă duce la avansarea în nivel şi, implicit, deblocarea de skill points, ce pot fi apoi investite în abilităţile fiecărui personaj. În acest fel îl poţi transforma pe Jacob într-un veritabil tanc şi pe Evie într-o umbră, care ucide fără a fi detectată. Sau invers, nu te opreşte nimeni să investeşti punctele după cum crezi de cuviinţă. Nivelurile noi deblochează şi accesul la noi arme şi echipamente ce pot fi achiziţionate şi echipate din inventar, dar şi la un sistem de crafting capabil să transforme resursele colecţionate în item-uri de valoare. Mai mult, poţi comuta oricând între cele două personaje, existând şi misiuni special dedicate fiecăruia dintre cei doi gemeni Frye. Un lucru îmbucurător este revenirea personalităţilor istorice în prim planul lui Syndicate. Din păcate, Unity nu a strălucit la acest capitol, apariţiile episodice ale lui Napoleon sau ale Marchizului de Sade neaducând cine ştie ce aport narativ. În cele câteva ore de gameplay din Syndicate am avut ocazia de a-l întâlni pe Alexander Graham Bell(inventatorul telefonului, pentru cine nu ştie), dar şi pe scriitorul Charles Dickens (David Copperfield vă zice ceva?), fiecare dintre aceştia oferind impresia că va juca un rol important în dezvoltarea ulterioară a poveştii. Modificări majore a primit şi sistemul de traversare a oraşului: pentru prima dată în cadrul seriei, protagoniştii nu mai sunt limitaţi la a fugi (folosind sau nu parkour) dintr-un joc într-altul. Relativ devreme în cadrul poveştii, fraţii Frye vor intra în posesia unui soi de grappling hook cu ajutorul căruia vor putea escalada clădirile mult mai rapid sau întinde corzi traversabile (tiroliene) între diferite puncte. Pe lângă traversarea mai rapidă a mediului înconjurător, acestea permit şi crearea şi folosirea unor poziţii de spionaj şi/sau asasinat mult mai avantajoase. Tot la capitolul “fluidizare a circulaţiei” putem aminti şi butonul dedicat pentru accesarea ferestrelor deschise din clădiri. Astfel, cel puţin în teorie, se pot evita manevrele nedorite atunci când escaladezi o clădire. Sistemul funcţionează, însă nu este nici pe departe perfect. Stângăciile şi traiectoriile ciudat alese sunt şi acum la ordinea zilei, acestea devenind, de-a lungul timpului, o problemă cu care ne-am obişnuit din mai toate jocurile seriei. O noutate absolută sunt însă trăsurile ce pot fi conduse pe străzile Londrei. În primul rând, trebuie să vă obişnuiţi cu ideea de a circula pe partea stângă a drumului, acesta fiind probabil cel mai mare inconvenient în ceea ce priveşte manevrarea acestor mijloace de transport. În rest, lucrurile sunt destul de simple, trăsurile controlându-se oarecum precum maşinile din GTA sau Watch Dogs. Pe lângă acceleraţie şi frână, ce poate fi folosita şi pentru marşarier (e amuzant să vezi caii mergând cu spatele), există şi un buton de boost, pentru atingerea unor viteze superioare în schimbul pierderii din manevrabilitate, precum şi un buton dedicat pentru lovirea altor “căruţaşi”. Cu alte cuvinte, da, există urmăriri de trăsuri în joc şi chiar confruntări fizice între acestea. Mai mult, poţi sări oricând din trăsură, te poţi urca pe cea a inamicilor, te poţi lupta corp la corp pe o trăsură etc. O altă modalitate de transport rapid este reprezentată de trenuri, acestea circulând regulat pe diferite rute prin Londra. Deşi am avut parte de un singur contact cu un astfel de tren (în timpul unei lupte cu un boss), conform producătorilor poţi accesa şi interiorul tuturor trenurilor, baza de operaţiuni a fraţilor Frye (şi a întregii fraţii de asasini din Londra) aflându-se într-un tren aflat în permanentă mişcare. Un alt capitol care a suferit modificări vizibile, deşi nu neapărat în bine, este legat de luptele corp la corp. Odată cu adoptarea ideii de a le face cât mai apropiate de confruntările dintre găşti, luptele au devenit parcă mai rapide, mai puţin rafinate şi cu un puternic iz arcade. Există contraatacuri în stilul jocurilor Batman: Arkham, un soi de quick time events cu care te poţi feri de gloanţele inamicilor, precum şi posibilitatea de a realiza execuţii, pe unul sau mai mulţi inamici simultan. Ce-i drept, cu puncte investite în skill-urile care trebuie, acum poţi imobiliza şi lua ostatic un inamic, manevră foarte folositoare în anumite situaţii din joc. Totuşi, deşi există şi locaţii în care poţi câştiga bani buni din lupte ilegale, impresia lăsată de această sesiune de joc este că acest aspect din Syndicate necesita finisare suplimentară. Tot în această categorie intră şi inteligenţa artificială a locuitorilor oraşului Londra, separat de ceea se întâmplă în scripturile misiunilor propriu-zise. Din păcate, deşi Marc-Alexis Côté mi-a menţionat că o altă sursă de inspiraţie pentru Syndicate au fost jocurile Far Cry şi modurile în care reacţionează în mod dinamic fauna din acele jocuri, sesiunea de joc la care am avut ocazia să particip lasă de înţeles că nu s-a schimbat mare lucru faţă de titlurile anterioare ale seriei. Spre exemplu, mă băteam într-o alee cu membrii unei găşti rivale, în timp ce, la nici un metru de locul luptei, o pisică se lingea graţios, fără a părea deranjată de haosul din jurul său. Bineînţeles, există şi reversul medaliei, în care, în timpul unei misiuni sensibile, brusc te trezeşti pe cap cu forţele de ordine din Londra, care îţi distrug orice şansă de abordare stealth. Se pare că nu vom scăpa prea curând de inadvertenţele de acest gen, în jocurile de top open world în general şi în Assassin’s Creed, în particular. Este vizibilă de asemenea şi lipsa mulţimilor de NPC-uri din Assassin’s Ceed: Unity, Londra nefiind se pare la fel de po[CENSORED]tă în 1868 precum era Parisul la sfârşitul secolului al XVIII-lea. Nu vă aşteptaţi însă ca acest compromis să aibă beneficii în alte arii ce ţin de prezentarea grafică a jocului. Personajele, în prim planuri, arăta foarte bine (lucru valabil şi pentru Unity), însă, per total, Syndicate parcă nu se ridică la nivelul grafic impus de alte jocuri open world, cum ar fi inFamous: Second Son sau chiar Far Cry 4. De asemenea, lucru oarecum atipic pentru capitala britanică, majoritatea sesiunii de joc s-a desfăşurat într-o Londră însorită, efectele de iluminare fiind foarte plăcute ochiului. Nu în ultimul rând, deşi vizibil îmbunătăţit faţă de Unity, nici framerate-ul nu era perfect, apărând unele fluctuaţii deranjante (am avut ocazia să încercăm doar versiunea pentru PS4 a jocului). În concluzie, Assassin’s Creed: Syndicate pare a fi un pas mare înainte faţă de Unity, întorcându-se spre câteva dintre valorile tradiţionale ale seriei, dar şi încercând lucruri noi, chiar dacă implementarea unora dintre acestea, cel mai probabil, va lasă de dorit. De asemenea, nu vă aşteptaţi ca Syndicate să revoluţioneze conceptul de joc open world, multe dintre problemele genului fiind în continuare prezente. Totuşi, publicul este încă avid de Assassn’s Creed, iar Syndicate, dacă povestea şi misiunile se vor dovedi inspirate, are potenţialul imens de a revitaliza această serie.
    1 point
  11. IO Interactive au o veste mai puţin plăcută pentru fanii seriei Hitman: cel mai nou joc al seriei, denumit simplu Hitman, va mai întârzia, lansarea urmând să fie amânată până în primăvara anului viitor. Jocul se doreşte a fi o întoarcere la originile seriei, obiectivul principal al echipei producătoare fiind realizarea unorniveluri vaste şi extrem de complexe, capabile să ofere jucătorilor un număr aproape nelimitat de modalităţi în care să poată fi abordate. Tocmai acesta este şi motivul amânării, cei de la IO Interactive explicând că nivelurile din noul Hitman vor fi mult mai întinse decât ce au realizat în trecut. Demonstraţia o găsiţi în imaginea de mai jos, unde cel mai intins nivel din Hitman: Absolution este comparat cu misiunea Showstopper din noul joc. De asemenea, graţiei timpului suplimentar de dezvoltare, producătorii promit că pachetul de bază al noului joc Hitman va oferi mai mult conţinut decât era planificat iniţial. În primă fază, noul Hitman va cuprinde o serie iniţială de misiuni, care vor dezvălui doar o parte din poveste, urmând ca, pe parcursul viitoarelor luni, IO Interactive să lanseze şi restul jocului sub forma de download-uri suplimentare. Acestea vor fi, evident, gratuite pentru cei care aleg să achiziţioneze jocul. După amânare, Hitman este aşteptat în luna martie a anului 2016, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
    1 point
  12. Allison Road, first person horror-ul produs de studioul Lilith Ltd., considerat de mulţi drept succesorul spiritual al demo-ului interactiv P.T. (ce la rândul său trebuia să prefaţeze viitorul titlu al seriei Silent Hill, anulat între timp), face subiectul unei noi campanii de finanţare prin intermediul Kickstarter. Campania ţinteşte strângerea unui buget de minimum 250 000 £, care ar fi necesar pentru finalizarea versiunii pentruPC a jocului. După cum puteţi vedea şi în imaginile de mai sus, această ediţie a jocului va oferi suport şi pentrudispozitivele de realitate virtuală. În cazul în care această ţintă va fi depăşită, cei de la Lilith Ltd. îşi propun sa porteze jocul pe Mac şi Linux, precum şi pe consolele PlayStation 4 şi Xbox One. Alison Road este construit cu ajutorul Unreal Engine 4 şi, în cazul in care producătorii vor reuşi să strângă bugetul propus, versiunea pentru PC ar trebui să fie lansată spre sfârşitul anului viitor.
    1 point
  13. Chiar dacă mai avem de aşteptat până în primăvara anului viitor pentru a juca versiunea finală a lui Street Fighter V, cei de la Capcom au făcut deja publice cerinţele de sistem pentru versiunea de PC a jocului. Deşi deloc exagerate pentru ziua de azi, acestea s-ar putea dovedi un pic prea ridicate pentru media deţinătorilor de PC din România: • Sistem de operare recomandat: Windows 7 64-bit • Procesor: Minimum: Intel Core i3-4160 @ 3.60GHz Recomandat: Intel Core i5-4690K @3.50GHz • Memorie RAM: Minimum: 6 GB DDR3 Recomandat: 8 GB DDR3 • Placă video: Minimum: Nvidia GTX 480 (sau mai bună) Nvidia GTX 570 (sau mai bună) Nvidia GTX 670 (sau mai bună) Recomandată: GTX 960 • Conexiune la Internet de tip Broadband • DirectX: versiunea 11 • Placă de sunet: chip dedicat sau integrat compatibil cu DirectX Versiunea pentru PC a jocului Street Fighter V este concepută pentru Steam şi va integra rutinele Steamworks(achievements, leaderboards, trading cards etc.). Capcom se pregăteşte de lansarea unei noi versiuni beta pentru Street Fighter V, care va marca debutul jocului şi pe PC şi va permite meciurile cross-play între utilizatorii de PlayStation 4 şi cei de PC. Data de apariţie a acestei noi versiuni beta urmează să fie comunicată în curând. Street Fighter V se află în dezvoltare pentru PlayStation 4 şi PC şi urmează să fie lansat în primăvara lui 2016. Mai jos puteţi admira trailere pentru cele mai recent dezvaăuite personaje din joc – Vega, R. Mika, Rashid şi Karin.
    1 point
  14. Unleash strings of volatile bombs known as Rolling Explosive Devices, and use them against each other in creating chain reactions to blast open deposits of priceless jewels! Create and control fiery chain reactions between Rolling Explosive Devices, as RED Fuse plunges you into the depths of the planet in search of priceless ores to explode. Combine the forces of gravity, momentum, and the explosive energy of other bombs with tools like ramps, pipes and magnets to guide your bombs through hazardous caverns and into deposits of dazzling gems. Explore undiscovered caves, forgotten temples, underground lakes, and volcanoes as you scorch your way to riches. Unlock and upgrade sophisticated bombs like the trusty Dynamite Wheel, the devastating Litterbug, and the world-shaking WARP Drum. Then bet your investment on your mastery of Rolling Explosive Devices and expert timing! Unleash hell on 100 levels spanning 3 distinct layers of difficulty, until you defeat the planet or the planet defeats you! If you've got the literal weight of the world on your shoulders trying to reach an ore, use the Geological Analysis button to instantly get some hints to keep you moving.
    1 point
  15. New: sunt cel din dreapta în albastru. sunt cel din stânga in gri.
    1 point
  16. Nick: Eclipse 彡 Rank CS:GO: URL Steam: Here
    1 point
  17. 1 point
  18. My name is Ciprian,i'm from Romania,and i support #Gaza and #Palestine !
    1 point
  19. Doggy stile Domnul Chimie cum a ajuns RAPPER ??? A fumat un gram si gata? free image hosting
    1 point

WHO WE ARE?

CsBlackDevil Community [www.csblackdevil.com], a virtual world from May 1, 2012, which continues to grow in the gaming world. CSBD has over 70k members in continuous expansion, coming from different parts of the world.

 

 

Important Links