Sari la conținut

CsBlackDevil - Present & Future!

Postări Recomandate

Salutare,

Scrisesem intr-un anunt anterior ca "momentan nu exista nicio instiintare oficiala din partea Krond Solutions cu privire la suspendarea acceselor, insa din moment in moment asteptam una asa cum se cuvine, iar in urma acesteia vom reveni cu un punct de vedere personal si cu o decizie, pentru a ne asigura ca viitorul nostru nu lasa loc de indoieli sau nesiguranta."

Desi a trecut mai bine de o saptamana, (accesele totusi revenind), motivarea a intarziat sa apara iar mai mult de atat conectarea cu mail si parola pe site-ul firmei hostatoare este imposibila din data de 20 martie (practic am dat din lac in put). Chiar daca am lasat destule notificari pe whatsapp, de data aceasta nu am fost luati in considerare asa cum se intampla de obicei. [am atasat o imagine]

Personal, cred ca in acest moment Krond se afla intr-o situatie incerta, ceea ce m-a determinat sa iau urmatoarele decizii:

• Am renuntat definitiv in a mai promova pe forumul nostru fostul partener.
  • Am renuntat pe cale amiabila, (cred eu), la parteneriatul pe care il aveam cu acestia. Asadar nu voi mai continua sa vand alte servere Krond, insa voi continua sa achit actualele ip-uri de pe contul meu pana la inchiderea lor asa cum este normal. Progresiv ii voi anunta pentru inchiderea fiecarui ip in parte cand ii va sosi ceasul prin mail/tichet/whapp.

Pe aceasta cale le multumim pentru tot suportul si rabdarea de care au dat dovada, cel putin in intervalul 2012-2019, perioada de care ne vom aduce aminte cu drag mereu.

Nota: Presupunand ceea ce este mai rau, in cazul in care Krond se va inchide, sau nu ni se va mai oferi sansa de a mai prelungi hostul serverelor desi inca avem fonduri in contul krond, nu suntem raspunzatori de acestea. Cred cu tarie ca ne-am facut datoria iar de acum totul depinde doar de fostul hostator.

Ce urmeaza?

V-am marturisit ca tin mult la continuitatea proiectului nostru iar un obstacol nu inseamna sfarsitul. In urma consultarilor avute cu colegii administratori am hotarat:

• CsBlackDevil Community va putea pune la dispozitia clientilor servere CounterStrike 1.6 OVH-France-Strasbourg prin noul nostru partener GPHosting.Ro la pretul de 15euro/luna in comunitate, si 16euro/luna in afara comunitatii.
  • Mutarea serverului de teamspeak3 [TS3.CSBLACKDEVIL.COM] la GPHosting.ro
  • Achizitionarea unei licente teamspeak de 256 sloturi in mod individual si particular.

Ii asiguram pe toti cei care doresc sa achitioneze servere prin resellerul nostru ca odata cu aceasta vor beneficia de:

• 100% incredere;
  • preturi mai mici cu 25% decat pe site-ul gphosting.ro;
  • asistenta mult mai rapida si diversa;
  • o echipa de oameni care privesc gamingul ca pe un hobby principal;
  • o experienta de 9 ani in domeniu.
  • reduceri la diverse servicii comunitare.

Va multumim ca sunteti alaturi de noi si pentru intelegerea de care dati dovada. In cazul in care aveti intrebari nu ezitati sa lasati un reply la acest topic.

Retineti ca: noua adresa de paypal a comunitatii este: [email protected]

Cu stima,

Adi [ak Mr.Love] - administrator CsBlackDevil Community

English Version:

Howdy,

I had written in a previous announcement with that "at the moment there is no official notice from Krond Solutions regarding the suspension of access, but from the moment to moment we are waiting for one as it should be and after that we will return with a personal point of view and a decision to ensure that our future leaves no room for doubts and insecurity . "

Although more than a week has passed (the accesses yet returning), the motivation was delayed to appear and more over the connection with mail and password on the website of the host company is impossible since March 20, (practically i gave from lake to well). Even though we left enough notifications on whatsapp, this time we were not taken into account as it usually happens.

Personally, I think that Krond is in an uncertain situation at the moment, which determined me to make the following decisions:

• We have definitely given up to promoting our former partner on our forum.
  • I gave up amicably (I think) to our partnership I had with them. So I will not continue to sell other Krond servers, but I will continue to pay the current ip's on my account until they close like as normal. Progressive I will notify them for the closing down of each ip in part when the clock arrives via mail / ticket / whapp.

In this way, we thank them for all the support and patience they showed, at least in the period 2012-2019, a period that we will always remember dearfully.

Note: Assuming what is worse, if Krond closes, or we are not given the chance to extend the server host even though we still have funds in the krond account, we are not responsable for them. I strongly believe that we have done our duty and from now on everything depends only on the former host.

What's next?

I confessed to you that I care a lot about the continuity of our project and an obstacle does not mean the end. Following the consultations I had with my fellow administrators, I decided:

• CsBlackDevil Community will be able to provide CounterStrike 1.6 OVH-France-Strasbourg servers to our customers through our new partner GPHosting.Ro at the price of 15euro / month in the community, and 16euro / month outside the community.
  • Moving the teamspeak3 server [TS3.CSBLACKDEVIL.COM] to GPHosting.ro
  • Purchase a teamspeak license of 256 slots individually and privately.

We assure all those who wish to purchase servers through our reseller that with this they will benefit from:

• 100% trusted;
  • prices 25% lower than on the gphosting.ro website;
  • much faster and more diverse assistance;
  • a team of people who view gaming as a major hobby;
  • 9 years of experience in the field.
  • discounts on various community services.

Thank you for being with us and for the understanding you show. If you have any questions do not hesitate to leave a reply to this topic.

Remember that: the new paypal address of the community is: [email protected]

Regards,

Adi [and Mr.Love] - administrator CsBlackDevil Community

• Ador 20
  • Surprins 1
  • Genial 5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt super multumit de schimbare pana in momentul de fata(4 days) serverele stau statistic foarte bine fara pic de boost(si urmeaza sa aiba ambele in mai putin de o saptamana)
k1EHPC2.png
QDKLOuv.png

Suntem o comunitate cu potential si ma bucur la maxim de faptul ca s-a dizolvat legatura cu krond deoarece intotdeauna au fost neseriosi si lipsiti de respect, de fapt stai, am gresit,  unul din firma a fost intotdeauna o scarba.
Putem chiar considera ca in viitor cu oamenii potriviti sa investim timpul si banii nostrii pentru un al 3-lea server in CSBD pentru ca astfel de lucruri sunt posibile aici.

Cu asistenta potrivita, totul este posibil, felicitari @Mr.Love pentru tratamentul oferit noua dealungul timpului.

---

I am super pleased of the change untill this moment(4 days) the servers are statistically very good without any kind of boost(and is coming for both of them to have in less than a week)
k1EHPC2.png
QDKLOuv.png

We are a community with potential and i am maximum happy for the fact that the connection with krond has been dissolved because they always have been unreliable and disrespectful, in fact wait, i have mistaken, at one has always been a scumbag.
We may even look in the future with the right kind of people to invest our time and money for a 3rd server as here in CSBD are possible such kind of things.
With right assistance everything is possible, congrats @Mr.Love for the treatment gave to us over time.

• Ador 2
  • Genial 2
Link spre comentariu

excellent, always good to try new challenges. we hope to know more about the next style of servers.

In my opinion it was the best choice, both to change a tester who was dying, for a totally fresh one that will give a great change, we hope to know more about this soon

f36l5cr.gif

• Ador 2
Link spre comentariu

• 1 lună mai târziu...

Excellent Blog! I would like to thank for the efforts you have made in writing this post. I am hoping the same best work from you in the future as well. 
I wanted to thank you for this websites!  Thanks for sharing. Great websites!

Link spre comentariu

• Mr.Love a închis acest subiect
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Creează nouă...

Informații Importante

By using this site, you agree to our Termeni de Utilizare.