Sari la conținut

REqloVe.gif

 

Ares Ares

Recommended Posts

[RO]

Titlul topicului: [RELAX] Cerere admin nickname,

Reply in acest topic cu modelul de mai jos 

  • - Nickname:
  • - Varsta:
  • - Experienta amxx/cs:
  • - Ip (www.go4it.ro )
  • - Steam-id:
  • - Intre ce ore poti activa?:
  • - Ai citit regulamentul?:
  • - Cuvantul cheie:
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?:
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?:
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu :
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?:

 

[EN]

Topic title: [RELAX] Admin nickname request,

Reply to this topic with the model below

  • Nickname:
  • Age:
  • Experience in amxx/cs:
  • Ip:
  • Steam-id:
  • What hours you can activate as an admin?:
  • Have you read the rules?:
  • Keyword:
  • Did you like our facebook pages?:
  • Do you have financial resources for server development?

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
  • - Nickname: 2good4u
  • - Varsta: 28
  • - Experienta amxx/cs:  5 ani sigur
  • - Ip (www.go4it.ro )    82.79.154.173 (acasa) cel de la munca nu il stiu) 
  • - Steam-id:  https://steamcommunity.com/profiles/76561198368894997/
  • - Intre ce ore poti activa?:   cand sunt la munca.... 12/24/48 ... acasa nu prea pot din cauza copilului
  • - Ai citit regulamentul?: DA
  • - Cuvantul cheie:  CORECT 
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: DA
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: da
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : da
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: depinde de suma 🙂
Editat de Tsuby ™
Cuvânt cheie corect

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
18 hours ago, 2good4u said:
  • - Nickname: 2good4u
  • - Varsta: 28
  • - Experienta amxx/cs:  5 ani sigur
  • - Ip (www.go4it.ro )    82.79.154.173 (acasa) cel de la munca nu il stiu) 
  • - Steam-id:  https://steamcommunity.com/profiles/76561198368894997/
  • - Intre ce ore poti activa?:   cand sunt la munca.... 12/24/48 ... acasa nu prea pot din cauza copilului
  • - Ai citit regulamentul?: DA
  • - Cuvantul cheie:  CORECT 
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: DA
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: da
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : da
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: depinde de suma 🙂

Acceptat !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
  • - Nickname: mousesports | crazy wolf
  • - Varsta: 17
  • - Experienta amxx/cs: 5 ani
  • - Ip (www.go4it.ro) : 79.112.167.8
  • - Steam-id: STEAM_0:0:1559854789 
  • - Intre ce ore poti activa?: Nu am un program anume
  • - Ai citit regulamentul?: Da
  • - Cuvantul cheie: Corect
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: Da
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: Da
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : Da
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: Depinde
Editat de Tsuby ™
Cuvânt cheie corect

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
22 hours ago, mousesports | crazy wolf said:
  • - Nickname: mousesports | crazy wolf
  • - Varsta: 17
  • - Experienta amxx/cs: 5 ani
  • - Ip (www.go4it.ro) : 79.112.167.8
  • - Steam-id: STEAM_0:0:1559854789 
  • - Intre ce ore poti activa?: Nu am un program anume
  • - Ai citit regulamentul?: Da
  • - Cuvantul cheie: Corect
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: Da
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: Da
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : Da
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: Depinde

Acceptat 

nick și pass pe pagina de fb

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
On 4/24/2019 at 3:24 PM, Tsuby ™ said:

[RO]

Titlul topicului: [RELAX] Cerere admin nickname,

Reply in acest topic cu modelul de mai jos 

  • - Nickname: SwaggeR 
  • - Varsta: 20
  • - Experienta amxx/cs: 5 ani 
  • - Ip (www.go4it.ro ) 79.112.167.8
  • - Steam-id: STEAM_0:1:76536409
  • - Intre ce ore poti activa?:18-04
  • - Ai citit regulamentul?:da
  • - Cuvantul cheie:corect
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: da
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: da
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : da
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: da 

 

 

Editat de SwaggeR

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
  •  Nickname: SwaggeR 
  • - Varsta: 20
  • - Experienta amxx/cs: 5 ani 
  • - Ip (www.go4it.ro ) 79.112.167.8
  • - Steam-id: STEAM_0:1:76536409
  • - Intre ce ore poti activa?:18-04
  • - Ai citit regulamentul?:da (Acu l-am citit)
  • - Cuvantul cheie:corect
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: da
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: da
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : da
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: da 
  •  
Editat de SwaggeR

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
18 hours ago, SwaggeR said:
  •  Nickname: SwaggeR 
  • - Varsta: 20
  • - Experienta amxx/cs: 5 ani 
  • - Ip (www.go4it.ro ) 79.112.167.8
  • - Steam-id: STEAM_0:1:76536409
  • - Intre ce ore poti activa?:18-04
  • - Ai citit regulamentul?:da (Acu l-am citit)
  • - Cuvantul cheie:corect
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: da
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: da
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : da
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: da 
  •  

Respins !!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
  • Nickname: fi3ld
  • Age: 14 <  Sorry, I know that you must be 17 or higher but I really want to help the community out. I am mentally stable and I do not act as a little kid.
  • Experience in amxx/cs: I would say that I have at least 5-6 years of experience in Counter-Strike. And In amxx only 1 year or so.
  • Ip: 95.90.198.39
  • Steam-id: https://steamcommunity.com/id/officialfi3ld/  |  STEAM_1:1:128943290
  • What hours you can activate as an admin?: I'd say everyday from 2 PM until 10PM or so. (I live in Germany, I'm 1 hour behind the Romanian time zone. For example in Romania It's currently.. Let's say 7:00 PM, then in Germany it would be 6.00 PM.)
  • Have you read the rules?: Da.
  • Keyword: GRESIT
  • Did you like our facebook pages?: No, Sorry I don't use Facebook!
  • Do you have financial resources for server development? Well, Kind of.

    EXTRA = Yes, I am gonna help the server. In which ways? I'll try to stop people from making defamatory and discriminatory remarks, I'm gonna stop people from insulting and so on. I'm gonna do my best to stop cheaters, and so on!
    Even tho I'm young, I can help in multiple ways. I speak Romanian, English, German and Spanish. These languages could come in handy. Both for the Forum and in-game. Yes, I can speak Romanian but I decided to do this Application in English to show that I am indeed capable of talking fluid English.
    Thank you for your time implemented into reading my application.
Editat de Blitzkrieg -.-
NU AI CITIT REGULAMENTUL!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

 

- Nickname: SkittzzZ

- Varsta: 22

- Experienta amxx/cs: 3 ani

- Ip (www.go4it.ro ) 95.239.79.7

- Steam-id:STEAM_0:1:477232827

- Intre ce ore poti activa?:nu am un orar fix

- Ai citit regulamentul?: da

- Cuvantul cheie: CORECT

- Ai dat like paginii noastre de facebook?: da

- Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: nu

- Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : nu

- Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: poate pe parcurs

Editat de Blitzkrieg -.-
REGULAMENT CITIT!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
  • - Nickname: W33D ;x
  • - Varsta: 19
  • - Experienta amxx/cs: 95% ADMINEZ DE MULT TIMP SI AM FOST SI FONDATOR
  • - Ip (www.go4it.ro ) 92.114.38.79
  • - Steam-id:
  • - Intre ce ore poti activa?: DE LA 18:00 PANA LA 12:00
  • - Ai citit regulamentul?:  DA
  • - Cuvantul cheie: CORECT
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: Nu dar dau acum
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: DA
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : DA
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: Da

 

Editat de Blitzkrieg -.-
REGULAMENT CITIT!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
On 7/25/2019 at 8:29 PM, fi3ld said:
  • Nickname: fi3ld
  • Age: 14 <  Sorry, I know that you must be 17 or higher but I really want to help the community out. I am mentally stable and I do not act as a little kid.
  • Experience in amxx/cs: I would say that I have at least 5-6 years of experience in Counter-Strike. And In amxx only 1 year or so.
  • Ip: 95.90.198.39
  • Steam-id: https://steamcommunity.com/id/officialfi3ld/  |  STEAM_1:1:128943290
  • What hours you can activate as an admin?: I'd say everyday from 2 PM until 10PM or so. (I live in Germany, I'm 1 hour behind the Romanian time zone. For example in Romania It's currently.. Let's say 7:00 PM, then in Germany it would be 6.00 PM.)
  • Have you read the rules?: Da.
  • Keyword: CORECT
  • Did you like our facebook pages?: No, Sorry I don't use Facebook!
  • Do you have financial resources for server development? Well, Kind of.

    EXTRA = Yes, I am gonna help the server. In which ways? I'll try to stop people from making defamatory and discriminatory remarks, I'm gonna stop people from insulting and so on. I'm gonna do my best to stop cheaters, and so on!
    Even tho I'm young, I can help in multiple ways. I speak Romanian, English, German and Spanish. These languages could come in handy. Both for the Forum and in-game. Yes, I can speak Romanian but I decided to do this Application in English to show that I am indeed capable of talking fluid English.
    Thank you for your time implemented into reading my application.

 

REJECTED.

 

On 8/6/2019 at 10:08 PM, SkittzzZ said:

 

- Nickname: SkittzzZ

- Varsta: 22

- Experienta amxx/cs: 3 ani

- Ip (www.go4it.ro ) 95.239.79.7

- Steam-id:STEAM_0:1:477232827

- Intre ce ore poti activa?:nu am un orar fix

- Ai citit regulamentul?: da

- Cuvantul cheie: CocaCola

- Ai dat like paginii noastre de facebook?: da

- Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: nu

- Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : nu

- Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: poate pe parcurs

 

Cu tine am rezolvat.

 

21 hours ago, W33D :x said:
  • - Nickname: W33D ;x
  • - Varsta: 19
  • - Experienta amxx/cs: 95% ADMINEZ DE MULT TIMP SI AM FOST SI FONDATOR
  • - Ip (www.go4it.ro ) 92.114.38.79
  • - Steam-id:
  • - Intre ce ore poti activa?: DE LA 18:00 PANA LA 12:00
  • - Ai citit regulamentul?:  DA
  • - Cuvantul cheie: CocaCola
  • - Ai dat like paginii noastre de facebook?: Nu dar dau acum
  • - Vei participa la conferintele de pe team-speak 3?: DA
  • - Prezenta este obligatorie pe teamspeak pentru comunicarea mult mai usoara;      POTI     Da/Nu : DA
  • - Dispui de resurse financiare pentru dezvoltarea serverului?: Da

 

 

PM cu user si pass, desi nu ai steam voi trece cu vederea acest lucru.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

About Us

➤CSBD COMMUNITY, a virtual world which continues to grow in the gaming world with a very high potential, where those who join us will become legends.

×
×
  • Creează nouă...